امام جمعه موقت زاهدان:در آستانه انتخابات تضعیف نهادهای قانونی صحیح نیست

امام جمعه موقت زاهدان گفت: در آستانه انتخابات تضعیف نهادهای قانونی از جمله شورای نگهبان صحیح نیست.

امام جمعه موقت زاهدان گفت: در آستانه انتخابات تضعیف نهادهای قانونی از جمله شورای نگهبان صحیح نیست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان افزود: کسانی که مخالف شورای نگهبان هستند بدانند که مخالفت کردن با شورای نگهبان برابر با حضور افراد ناسالم در جامعه است.

امام جمعه موقت زاهدان در ادامه با بیان این‌که نتیجه نبود شورای نگهبان باعث به وجود آمدن حوادثی مثل کربلا شد، گفت: در آستانه انتخابات تضعیف نهادهای قانونی از جمله شورای نگهبان صحیح نیست.

خطیب جمعه زاهدان در ادامه با اشاره به سالروز 13 آبان و روز استکبارستیزی افزود: در روز تاریخی 13 آبان جوانان و دانش آموزان ثابت کردند که فرهنگ شهادت و پیروی از ولایت می‌تواند انقلاب اسلامی را در مقابل همه توطئه‌ها بیمه کند.

وی خاطرنشان کرد: 13 آبان به عنوان یک روز ملی مبارزه با استکبار در حافظه تاریخی مردم ایران به ویژه دانش آموزان و دانشجویان نقش بسته و ثبت شده است.

حمیدی افزود: 13 آبان یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.

امام جمعه زاهدان هم‌چنین به قیام امام حسین(ع) بر علیه ظلم و استکبار اشاره کرد و گفت: جوانان ما باید با تأسی و پیروی از این امام همام انقلاب را بیمه کنند و اجازه دخالت افکار پوچ دشمن را در جامعه ندهند.

وی اظهار کرد: اندیشه حسینی مردم مسلمان ایران نظام استکبار طاغوت را قبول نکرد و باعث شد مردم در برابر ظلم و جور به پا خیزند و سرنوشت خود را رقم زنند.

حمیدی با بیان این‌که روحیه استکبارستیزی در دوران پس از تحریم‌ها نیز باید ادامه داشته باشد، افزود: آمریکا به دنبال نفوذ به کشورمان است و می‌خواهد ارزش‌های دینی مردم ایران را از بین ببرد که باید هم‌چنان در کشور روحیه استکبارستیزی حفظ و تقویت شود.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۸ آبان ۱۳۹۴ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 94080804136
  • خبرنگار :