«پیشکسوتان اطلاعات» سربازان گمنام هستند

اولین یادواره شهدای اطلاعات سپاه استان کرمانشاه با هدف گرامیداشت شهدای اطلاعات و با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی در کرمانشاه برگزار شد.

اولین یادواره شهدای اطلاعات سپاه استان کرمانشاه با هدف گرامیداشت شهدای اطلاعات و با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، این یادواره با حضور سردار وحیدی رئیس مرکز مطالعات راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح‌، آیت الله مصطفی علماء نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم(ص)کرمانشاه و جمعی از مسئولین و خانواده شهدای اطلاعات استان کرمانشاه، امروز(28 مهر) در مجتمع بعث برگزار شد.

سردار حسن شیرازی دبیر انجمن سپاس در این یادواره با اشاره به تاسیس انجمن سپاس در هشت سال گذشته، تکریم شهدای اطلاعات و خانواده‌های آنها و پیشکسوتان اطلاعات را از اصلی‌ترین اهداف این انجمن عنوان کرد و گفت: انجمن سپاس در تلاش است تا با برگزاری یادواره‌های اینچنینی بتواند نقش مهمی در گرامیداشت شهدای اطلاعات ایفا کند.

شیرازی برگزاری یادواره‌های شهدا را در شناساندن شهدا به جامعه اثرگذار دانست و افزود: برگزاری یادواره‌های اینچنینی می‌تواند نقش مهمی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه و به ویژه در بین نسل جوان داشته باشد. پیشکسوتان اطلاعات به عنوان سربازان گمنامی هستند که نقش مهمی در کشور دارند و در حفاظت و حراست از کشور اثرگذارند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره‌های متعدد، برگزاری نشست‌های همدلی با خانواده‌های شهدای اطلاعات، برپایی اردوهای متعدد وغیره را از جمله اقدامات انجام شده در انجمن پیشکسوتان سپاس در کشور هستند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۸ مهر ۱۳۹۴ / ۱۴:۲۶
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 94072818498
  • خبرنگار :