رئیس ارتش سوریه از آغاز عملیات گسترده علیه تروریست‌ها خبر داد

رئیس ستاد کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه اعلام کرد که ارتش سوریه حمله‌ای را برای آزاد سازی مناطق و شهرک‌هایی که از تروریسم رنج می‌برند، آغاز کرده است.

رئیس ستاد کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه اعلام کرد که ارتش سوریه حمله‌ای را برای آزاد سازی مناطق و شهرک‌هایی که از تروریسم رنج می‌برند، آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی روسیا الیوم، علی عبدالله ایوب، رئیس ستاد کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که ارتش سوریه بعد از حملات هوایی روسیه که قدرت نظامی داعش را کاهش داد زمام طرح نظمای را حفظ کرده و نیروی انسانی با سلاح‌ها و تجهیزات نظامی ایجاد کرده است که مهمترین آن گروه چهارم حمله است.

خبرنگار النشره نیز در سوریه اعلام کرد که یگان‌های ارتش سوریه در چارچوب عملیات خود در حومه حماه در دشت الغاب روستای البحصه را بعد از درگیری‌های شدید و با پوشش هوایی و حملات توپخانه‌ای روسیه تحت کنترل خود گرفتند که منجر به کشته و زخمی شدن شماری از تروریست‌ها شد.

وزارت دفاع روسیه نیز امروز اعلام کرد که ناوهای روسی شب گذشته اهداف زیربنایی داعش را در سوریه بمباران کردند.

سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه گفته بود: چهار کشتی جنگی روسیه وابسته به ناو دریای خزر روز (چهارشنبه) 26 موشک را به سمت تروریست‌های داعش و جبهه النصره شلیک کردند.

وی افزود: این موشک‌ها که از مسافت 1500 کیلومتری پرتاب شده‌اند، 11 پایگاه تروریست‌های داعش را در دو استان رقه و دیر الزور و بخش‌هایی از حلب، حمص، حماة و درعا و ریف دمشق هدف گرفتند.

در همین حال منابع تروریستی اعلام کردند که موشکی از نوع اسکاد از خاک عراق به شهر الطبقه در غرب استان رقه پرتاب و موجب ویرانی بزرگی شده است.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۶ مهر ۱۳۹۴ / ۱۳:۳۶
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 94071610579
  • خبرنگار : 71475