استاندار چهارمحال و بختیاری:

‌مقاومت ملت ایران به دنیا ثابت کرد این نظام شکست‌ناپذیر است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر هجمه‌ها و فشارها به دنیا ثابت کرد که این نظام شکست‌ناپذیر است؛ بنابراین 1+5 فهمید که تحریم‌ها علیه ایران ظالمانه است و مجبور به مذاکره با ملت ایران شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر هجمه‌ها و فشارها به دنیا ثابت کرد که این نظام شکست‌ناپذیر است؛ بنابراین 1+5 فهمید که تحریم‌ها علیه ایران ظالمانه است و مجبور به مذاکره با ملت ایران شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه چهارمحال و بختیاری، قاسم سلیمانی 31 شهریورماه در آئین رژه نیروهای مسلح استان که هم‌زمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس در چهارراه دولت شهرکرد برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک حرکت نو در جهان به راه انداخت، دستاورد این حرکت بزرگ را حاکمیت مردم سالاری، اقتدار، استقلال و آزادی نه تنها در ایران بلکه در دیگر نقاط جهان دانست.

وی سخن امام خمینی(ره) را که فرمودند‌ انقلاب ما انفجار نور بود را یادآور شد و گفت: آن زمان که امام راحل این سخن بسیار ارزشمند را بیان کردند، قدرت‌های بزرگ به وحشت افتادند که آیا قرار است انقلاب ایران به یک امپراطوری در جهان تبدیل شود در حالی که معنا و مفهوم انفجار نور یعنی کنار رفتن دیکتاتوری و استبداد و حاکم شدن اسلام ناب در سرتاسر جهان بود.

سلیمانی انقلاب اسلامی ایران را انقلاب آزادگی، عدالت محوری و توأم شدن جمهوریت و اسلامیت با یکدیگر دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با محور قرار دادن شرع، عقل و رأی مردم بساط تفکرات منحط و انحراف افکن غربی را برچید و سخنی نو به جهانیان عرضه کرد.

وی با یادآوری اینکه جمهوریت و اسلامیت دو فاکتور مهم و ارزشمند در نظام اسلامی است، تصریح کرد: نظام اسلامی آزادی‌های مدنی را در چارچوب احکام اسلامی در کشور احیا و گفتمانی نو در دنیا مطرح کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری نابودی و تجزیه انقلاب را دو هدف شوم دشمنان در به راه انداختن جنگ تحمیلی عنوان و تصریح کرد: ملت ما با روحیه شهادت‌طلبی، وحدت و همدلی، عدالت‌محوری، آزادی و آزادی‌خواهی و شعار «الله اکبر» بود که توانست در برابر 50 ابرقدرت جهان ایستادگی کند و هشت سال دفاع مقدس را به ارمغان بیاورد.

وی با تاکید بر اینکه حَربه جنگ نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران برای همیشه ناکارآمد و بی‌ارزش شده است، تحریم و فشارهای‌اقتصادی و تهاجم فرهنگی را توطئه‌های امروز دشمن علیه نظام اسلامی بیان کرد.

رییس شورای تامین استان با بیان اینکه دشمن از تحریم‌ها نیز نا امید شده است، گفت: ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر هجمه‌ها و فشارها به دنیا ثابت کرد که این نظام شکست‌ناپذیر است؛ بنابراین 1+5 فهمید که تحریم‌ها علیه ایران ظالمانه است و مجبور به مذاکره با ملت ایران شد.

وی در پایان نقش رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس را بی‌بدیل خواند و خاطرنشان کرد: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس در قالب تیپ 44 قمربنی هاشم(ع) حماسه‌ساز و ماندگار شدند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 94063120101
  • خبرنگار :