قطر ماهیانه 20 میلیون دلار صرف جبهه النصره می‌کند

منابع رسانه‌ای مختلف اعلام کردند که قطر ماهیانه 20 میلیون دلار برای جبهه تروریستی النصره جهت سرنگونی نظام سوریه هزینه می‌کند.

منابع رسانه‌ای مختلف اعلام کردند که قطر ماهیانه 20 میلیون دلار برای جبهه تروریستی النصره جهت سرنگونی نظام سوریه هزینه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی ایلاف، این منابع عنوان داشتند: قطر به حمایت مالی از تروریست‌های جبهه النصره، جیش‌الاسلام و احرار الشام از طریق ارائه ماهیانه 20 میلیون دلار ادامه می‌دهد و دوحه 10 میلیون دلار برای یک سال در لبنان هزینه کرده است و معتقد است تنها راه برای سرنگونی نظام سوریه همین اقدامات است.

منابع افزودند: مناقشاتی در آمریکا و اروپا درخصوص این مبالغی که قطر هزینه می‌کند، صورت می‌گیرد، اما سازمان اطلاعات اروپا و آمریکا با این مساله موافقند که قطر برای جبهه تروریستی النصره پول هزینه کند و این مساله بیانگر این است که لابی صهیونیستی نیز موافق پرداخت این پول‌ها است و از قطر در مقابل هرگونه اظهارات انتقادآمیز در مطبوعات حمایت می‌کند.

منابع عنوان داشتند: اختلافاتی میان آمریکا و اروپا رخ داده است و قطر این موضع را برای آنها تشریح و اعلام کرده است که برای آمریکا و اروپا که خواهان کنار زدن بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه از قدرت هستند، این تنها راه برای سرنگونی نظام سوریه است.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 94062012580
  • خبرنگار : 71457