عضو خبرگان رهبری:

پیام نظام جمهوری اسلامی صلح و مبارزه با تروریسم جهانی است

عضو جامعه مدرسین حوزه‌ علمیه قم گفت: پیام نظام جمهوری اسلامی صلح و مبارزه با تروریسم جهانی و مقاومت در برابر استکبار است.

عضو جامعه مدرسین حوزه‌ علمیه قم گفت: پیام نظام جمهوری اسلامی صلح و مبارزه با تروریسم جهانی و مقاومت در برابر استکبار است.

آیت الله عباس کعبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم، با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر و بزرگداشت روز مبارزه با تروریسم عنوان کرد: شهادت شهیدان رجایی و باهنر، سند همراهی و همگامی استکبار جهانی با تروریست است.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: استکبار همواره برای از میان بردن شخصیت‌های برجسته انقلابی و ناامید کردن ملت ایران از حربه ترور استفاده کرده است اما ملت غیور ایران، در هیچ شرایطی دست از ولایت و ولایت فقیه بر نداشتند و بی هیچ ترس و بیمی در برابر استکبار به مقاومت و مقابله پرداختند.

وی در خصوص روز مبارزه با تروریسم اظهار داشت: متاسفانه قدرت‌های جهانی هرگز دست از توطئه علیه ملت ایران برنداشتند و با تقویت تروریست‌های منطقه در تلاشند موقعیت ایران را نیز در مواجهه با کشورهای اسلامی منطقه به خطر بیندازند اما در این راه موفق نشدند.

آیت الله کعبی بیان کرد: جاهلیت مدرن که امروز گریبان‌گیر برخی از کشورهای اسلامی شده و تروریست‌ها را به جان مسلمانان انداخته است نیز از توطئه‌های استکبار جهانی و آمریکا است و تروریست‌های منطقه نیز خود دست پرورده استکبار هستند.

وی خاطرنشان کرد: اسلام ناب محمدی با هرگونه جهل و جهالت و گمراهی در ستیز است چرا که گمراهی، عرصه را برای چپاول ستمگران و مستکبران باز می‌گذارد از این رو غرب و آمریکا با استفاده از جهالت وهابیت و تکفیری‌ها در کشتار مسلمانان به منافع زیادی دست یافت.

عضو مجلس خبرگان رهبری انقلاب اسلامی را احیای اسلام ناب محمدی دانست و گفت: بسیاری از ارزش‌های اسلامی و اخلاقی با پیروزی انقلاب اسلامی، احیا شد که در این میان یکی از ارزش‌های مهم انسانی، مبارزه با ترور و تروریسم است.

وی عنوان کرد: امروز نیز جمهوری اسلامی ایران از موضع مبارزه با تروریسم جهانی برای مردم جهان پیام صلح و دوستی دارد و هر گونه کشتار، ایجاد ناامنی و تسلط تروریست‌ها بر منطقه و همچنین حرکت مدعیان مبارزه با تروریسم که خود با تروریست‌های جهانی همراه شده اند را محکوم می‌نماید.

آیت الله کعبی گفت: تا هنگامی که جهان اسلام از یک وحدت و انسجام برخوردار نباشد نمی‌توان در مبارزه با تروریسم جهانی موفق بود.

وی ابراز امیدواری کرد که مسلمانان جهان با شناخت استراتژی مقاومت اسلامی و مبارزه با تروریسم و استکبار جهانی به نتایج مهمی در نجات کشورهای منطقه از چنگال قدرت‌های جهانی دست یابند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ شهریور ۱۳۹۴ / ۰۹:۰۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94060804613
  • خبرنگار :