کمبود آب در شهر جدید هشتگرد

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: اختصاص حق‌آبه راه حل برطرف کردن معضل کمبود آب شهر جدید هشتگرد است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: اختصاص حق‌آبه راه حل برطرف کردن معضل کمبود آب شهر جدید هشتگرد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی البرز، «محمدرضا توکلی» در مراسم افتتاحیه 5000 مسکن مهر شهر جدید هشتگرد که امروز(شنبه هفتم شهریورماه)، با حضور عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید، شهردار شهرجدید هشتگرد، فرماندار ساوجلاغ و جمعی از مسئولان دستگاه‌های خدمت‌رسان برگزارشد، اظهار کرد: درمجموع ساخت 50 هزار واحد مسکن مهر در شهرجدید هشتگرد تصویب شد که از این تعداد با پرداخت تسهیلات بانکی، ساخت 49 هزار واحد آنها اجرایی شده است.

وی افزود: امروز شاهد افتتاح 5000 واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد هستیم و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمام واحدهای مسکن مهر دراین شهر تا پایان سال 94 به بهره‌برداری برسد.

این مقام مسئول در ادامه از تأمین امکانات زیرساختی برای مسکن مهر شهرجدید هشتگرد سخن به میان آورد و گفت: هم‌اکنون 5000 مسکن مهر در این شهر آماده بهره‌برداری است اما متأسفانه به‌علت نداشتن انشعابات امکان تحویل آنها وجود ندارد.

توکلی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بسیاری از متقاضیان هزینه‌ی تأمین انشعابات و امکانات زیرساختی را به دستگاه‌های خدمت‌رسان پرداخت کرده‌اند اما تاکنون اقدام قابل توجهی از سوی این دستگاه‌ها برای تأمین امکانات انجام نشده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد تصریح کرد: متأسفانه ساکنان سایت‌های مسکن مهر هشتگرد با مشکلاتی چون کمبود آب، نداشتن تصفیه‌خانه فاضلاب، کمبود فضای بهداشتی - درمانی و فضای سبز مواجه هستند که رفع این معضلات به اختصاص یارانه مسکن مهر نیاز دارد.

وی تصریح کرد: چاه آب‌های موجود پاسخگوی جمعیت 700 هزار نفری این شهر نیست و به‌علت کمبود آب 100 هکتار از فضای سبز شهر از میان رفته است.

این مقام مسئول گفت: برای برطرف کردن معضل کم آبی در شهر جدید هشتگرد باید حق آبه به این شهر تعلق بگیرد که تحقق این مهم توجه بیش از پیش مسئولان را می‌طلبد.

وی در ادامه از وضعیت فضای آموزشی سخن به میان آورد و افزود: علی رغم وجود چنین مشکلاتی خوشبختانه سایت مسکن مهر شهر جدید هشتگرد با کمبود فضای آموزشی مواجه نیست و مدارس موجود پاسخگوی جمعیت حاضرخواهد بود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی چهار مدرسه در این شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۷:۵۲
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 94060704469
  • خبرنگار :