مدیرعامل بنیاد امام رضا(ع):

همکاری دولت و ملت از ویژگی‌های جشنواره امام رضا(ع) است

دبیر جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) گفت: همدلی و همزبانی و همکاری دولت و ملت نقطه عطف و از ویژگی‌های بارز جشنواره امام رضا (ع)است.

دبیر جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) گفت: همدلی و همزبانی و همکاری دولت و ملت نقطه عطف و از ویژگی‌های بارز جشنواره امام رضا (ع)است.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا)، سیدجواد جعفری در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره امام رضا (ع) با تبریک دهه کرامت و تقارن آن با هفته دولت اظهار کرد: در این جشنواره چهار فرصت طلایی پیش رو بود؛ یکی فرصت حضور نیروهای جوان و کارآمد، دیگر فرصت حمایت همه جانبه مردم و مسوولان، سوم فرصت ظهور و بروز دلدادگی به اهل بیت (ع) و چهارم فرصت کارهای فراگیر و برجسته.

وی ادامه داد: این فرصت‌ها باعث شد که توانمندی‌ها و خلاقیت ها در این ایام شکوفا شود و فرهنگ رضو ی در دوردست‌ها ترویج یابد و تحقق بخش این کلام مقام معظم رهبری باشد مبنی بر اینکه وقتی کار وسیع و نو در کشور انجام شود می توان راضی بود که گردونه فرهنگی به راه افتاده است.

مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع)تصریح کرد: جشنواره امام رضا(ع) نعمت و فرصت خدادادی است تا با عنایت امام رضا دلدادگان اهل بیت (ع) بتوانند به این بهانه پرچمدار نشر فرهنگ رضوی باشند.

جعفری با بیان اینکه آنچه موجب بالندگی در این مسیر است بهره مندی از رهنمودهای مراجع و علما مخصوصا آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی، تولیت حضرت معصومه (س) و تولیت حضرت احمد ابن موسی (ع) است، همچنین به حمایت‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس اشاره و این حمایت‌ها را باعث رشد این مسیر عنوان کرد.

جعفری همچنین از هماهنگی های آستان قدس رضوی، توجه خاص استاندار خراسان رضوی و استانداران سایر استان‌ها تشکر و آن را از نقاط عطف همراهی در این مسیر ذکر کرد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳ شهریور ۱۳۹۴ / ۲۳:۱۱
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 94060302291
  • خبرنگار : 71293