رژیم صهیونیستی خروج "محمد علان" از بیمارستان را ممنوع کرد

دادستانی رژیم صهیونیستی به بیمارستان اسرائیلی "برزلای" در عسقلان ابلاغ کرد که به رغم حکم دادگاه عالی این رژیم در خصوص تعلیق حکم بازداشت موقت محمد علان، وی اجازه خروج از بیمارستان را ندارد.

دادستانی رژیم صهیونیستی به بیمارستان اسرائیلی "برزلای" در عسقلان ابلاغ کرد که به رغم حکم دادگاه عالی این رژیم در خصوص تعلیق حکم بازداشت موقت محمد علان، وی اجازه خروج از بیمارستان را ندارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، وضعیت سلامت جسمانی محمد علان، اسیر فلسطینی که به تازگی و در پی اعتصاب غذای طولانی از کم خارج شده روز گذشته تا حدودی بهبود یافته بود و به رغم اینکه اداره بیمارستان برزلای چند روز پیش مدعی شده بود که علان از چندین بیماری رنج می‌برد، اما او اکنون غذا می‌خورد و دارو هم مصرف می‌کند.

بنا به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، محمد علان که 65 روز در اعتراض به بازداشت موقت خود در زندان‌های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذای نامحدود زده بود، اکنون در بخش درمان بیمارستان برزلای بستری است و در هوشیاری کامل به سر می برد و پیش بینی می‌شود ظرف چند روز آینده وضعیت وی به کلی خوب شده و از بیمارستان ترخیص شود.

دادستانی رژیم صهیونیستی به مدیریت بیمارستان برزلای ابلاغ کرده است که ترخیص علان از این بیمارستان تنها در صورت تایید و موافقت نهایی طرف‌های مسئول و ذی‌ربط ممکن خواهد بود.

در همین راستا، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت اظهار داشت که افسر هماهنگی بیمارستان دستور داده است علان تنها در داخل بیمارستان تردد داشته باشد.

این روزنامه اشاره کرد که دو نگهبان مقابل درب بیمارستان مستقر شده‌اند تا هرگونه تحرک علان را زیر نظر داشته باشند و اجازه خروج از وی از بیمارستان را ندهند و به خانواده وی نیز ابلاغ شده که به محض خروج علان از بیمارستان مجازات‌هایی جدید بر وی اعمال می‌شود.

رژیم صهیونیستی همچنین به خانواده علان اعلام کرده است در صورتی که متمایل به انتقال او به بیمارستانی دیگر باشند، باید با مدیریت بیمارستان بزرلای هماهنگ شوند و مدیر بیمارستان هم براساس وضعیت سلامت علان و با موافقت نهایی سازمان‌های امنیتی این رژیم دستور نهایی را در این باره صادر می‌کند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۱:۳۶
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 94060201034
  • خبرنگار : 71496