دفتر نتانیاهو مذاکره با حماس بر سر آتش‌بس طولانی‌مدت را رد کرد

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی گزارش‌ها مبنی بر پیشرفت مذاکرات با جنبش مقاومت اسلامی (حماس) برای برقراری آتش‌بس طولانی مدت را رد کرد.

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی گزارش‌ها مبنی بر پیشرفت مذاکرات با جنبش مقاومت اسلامی (حماس) برای برقراری آتش‌بس طولانی مدت را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری شینهوا، دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: اسرائیل به طور رسمی این مساله را اعلام می‌کند که هیچ ملاقاتی را چه به صورت مستقیم و چه به صورت با واسطه با حماس نداشته است.

در همین حال، یک مقام رژیم صهیونیستی که خواست نامش فاش نشود، گفت که هیچ تماسی میان اسرائیل و حماس صورت نگرفته و اگر هم تماسی بوده فردی به نمایندگی از نتانیاهو این کار را نکرده است.

به رغم این اظهارات طرف اسرئیلی، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین پیش‌تر گفت که حماس و رژیم صهیونیستی تماس‌هایی با یکدیگر داشته‌اند.

در همین حال، روز گذشته منابع عالی‌رتبه در جنبش حماس اعلام کردند که بیش‌تر اعضای شورای این جنش با پیشنهاد تونی بلر برای آتش‌بس طولانی مدت با اسرائیل موافقت کرده‌اند. در همین راستا، مشاور نخست‌وزیر ترکیه نیز تاکید کرد که جنبش حماس قصد دارد توافقنامه فراگیری را با اسرائیل امضا کند که شامل پایان محاصره غزه، بازگشایی گذرگاه‌ها و آتش‌بس طولانی مدت است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ / ۰۵:۱۹
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 94052715079
  • خبرنگار : 71417