با تاکید بر گرفتن انتقام خانواده دوابشه؛

گردان‌های قسام امروز از دستاورد تکنولوژیکی نظامی خود رونمایی می‌کند

گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس تاکید کرد که خون خانواده شهید دوابشه در نابلس که قربانی جنایت وحشیانه شهرک نشینان تندرو صهیونیست شدند، دامن دشمن صهیونیستی و تمامی شهرک نشینان را خواهد گرفت.

گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس تاکید کرد که خون خانواده شهید دوابشه در نابلس که قربانی جنایت وحشیانه شهرک نشینان تندرو صهیونیست شدند، دامن دشمن صهیونیستی و تمامی شهرک نشینان را خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت شبکه الجزیره، یکی از فرماندهان گردان‌های قسام در رژه نظامی این گردان‌ها در شهر بیت حانون در شمال غزه تصریح کرد که قسام زمینه را برای آزاد سازی مسجدالاقصی و قدس شریف آماده کرده و ارتشی آزادی بخش تشکیل داده است. وی خواستار وحدت ملت فلسطین بر سر گزینه مقاومت و حمایت از مسجدالاقصی شد.

ابو حمزه گفت: ما کاملا برای نبردی دیگر با دشمن صهیونیستی آماده هستیم و تاکید می کنیم که جنگ آینده از جایی آغاز خواهد شد که جنگ 51 روزه پایان یافت و به یاری خداوند مسجدالاقصی و قدس پیروز نبرد آتی بر دشمن غاصب صهیونیستی خواهند بود.

وی ادامه داد: مقاومت که در جنگ اخیر توانست با دلاوری و قهرمانی‌های خود امت اسلامی را سربلند کند و دست به کاری زد که ارتش‌های عربی از انجام آن عاجز ماندند و امروز بار دیگر به دشمن تاکید می کند که هرگز نباید حماقت حمله ای دیگر به باریکه غزه را تکرار کند، زیرا در اینصورت ضربه ای به مراتب سخت تر و دردناک تر از ضربات قبلی دریافت می کند و توسط شیرمردان قسام غافلگیر خواهد شد.

این فرمانده قسام خاطرنشان کرد که مبارزان آنها به راه جهاد و مقاومت ادامه می دهند و اوضاع سخت امت اسلامی و عربی و تمامی توطئه‌های دشمنان هرگز سد راه آنان نمی شود و آن‌ها را از ادامه راه خود بازنمی دارد.

ابو حمزه تاکید کرد که غزه پایگاهی برای آزاد سازی سرزمین فلسطین است و جهاد و مقاومت باید دوباره به کرانه باختری نیز بازگردد و هرگز خون خانواده شهید دوابشه که مطمئنا دامنگیر صهیونیست‌ها خواهد بود را از یاد نبرد.

ابو حمزه در پایان اظهار داشت که تاریخ شهادت می دهد که قسام هرگز تسلیم دشمن نشده بلکه همواره این رژیم را تسلیم شروط و خواسته‌های خود کرده و قرارداد وفاداری با آزادگان نیز گواهی بر این مساله است.

گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که امروز (چهارشنبه) از دستاورد نظامی بزرگی در چارچوب جنگ تکنولوژیکی با دشمن اشغالگر اسرائیلی پرده برمی‌دارد.

گردان‌های قسام روز سه‌شنبه رژه نظامی را در شهر بیت حانون در شمال نوار غزه ترتیب داد که در جریان آن از سلاح‌ها، موشک‌ها و سامانه‌های موشکی‌اش رونمایی کرد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ / ۰۹:۲۱
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 94052111556
  • خبرنگار : 71496