"عباس مانع از وقوع انتفاضه فلسطینی‌ها می‌شود"

مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی معتقدند که محمود عباس با سرکوب اعتراضات مردم فلسطین علیه حملات اسرائیلی‌ها، مانع از وقوع انتفاضه آنها می‌شود.

مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی معتقدند که محمود عباس با سرکوب اعتراضات مردم فلسطین علیه حملات اسرائیلی‌ها، مانع از وقوع انتفاضه آنها می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت عبری زبان واللا، سازمان‌های امنیتی اسرائیل گزارش دادند که یکی از دلایل عدم وقوع درگیری‌های گسترده میان اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها بعد از حمله تروریستی به روستای دوما و سوزانده شدن طفل شیرخوار فلسطینی، وجود همکاری‌های امنیتی میان رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان فلسطین است.

یک افسر ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین مانع از وقوع انتفاضه فلسطینی‌ها با وجود وقوع برخی درگیری‌ها میان دو طرف در کرانه باختری می‌شود.

وی در ادامه افزود: تمام درگیری‌های به وقوع پیوسته میان اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها تحت پوشش رسانه‌ها قرار نمی‌گیرد، چرا که سریعا به آنها پایان داده می‌شود.

این افسر اسرائیلی تاکید کرد: آنچه که باعث وجود ثبات در شرایط کنونی می‌شود، رویکردهای سیاسی تشکیلات خودگردان فلسطین و در راس آنها محمود عباس است؛ چرا که نیروهای امنیتی فلسطینی می‌کوشند این درگیری‌ها را سرکوب کنند.

این سخنان سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی به دنبال حمله شهرک نشین‌ها به خانه یک شهروند فلسطینی و آتش زدن این خانه که به شهادت کودک شیرخوار و پدر وی انجامید، مطرح می‌شود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 94051910911
  • خبرنگار : 71353