/35 سال مدیریت جهادی/

هدف اصلی جهاد دانشگاهی ایجاد پل بین صنعت با دانشگاه‌ است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هدف اصلی جهاد دانشگاهی ایجاد پل ارتباطی بین صنعت و خدمات با دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هدف اصلی جهاد دانشگاهی ایجاد پل ارتباطی بین صنعت و خدمات با دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی است.

علی‌اصغر جمشیدنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه سیستان وبلوچستان،اظهارکرد: جهاددانشگاهی با توجه به فعالیت‌های گسترده‌ای که تاکنون انجام داده است توانسته در سطح کشور رشد قابل توجه‌ای داشته باشد.

معاون استاندار در ادامه بیان کرد: در یک محیط علمی که براساس یک روال معمول و زمان بر فعالیت انجام می‌شود، جهاددانشگاهی توانسته با انجام فعالیت‌های گسترده در زمینه‌های علمی و پژوهشی سرعت‌العمل خود را به روشنی نشان دهد.

وی با بیان اینکه انتظارات مردم در بحث سرعت‌العمل فعالیت‌های سازمان‌های مختلف بالا رفته است تصریح‌کرد: جهاددانشگاهی تقریبا توانسته به امورات مربوط به ادارات سرعت ببخشد.

جمشیدنژاد خاطر نشان کرد: جهاد دانشگاهی توانسته است بخشی از فعالیت‌های ادارات را با حذف بخشی از بروکراسی‌های معمول اداری انجام دهد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار ضمن بیان اینکه پژوهش‌های زیادی تاکنون از طریق جهاد دانشگاهی به مرحله اجرا رسیده است گفت: با توجه به توانمندی‌هایی که این نهاد دارد باید پژوهش‌ها را در سطح استان گسترش داد.

وی خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی به عنوان نهاد انقلابی می‏‌تواند با جذب جوانان مستعد و انتقال مفاهیم اسلامی و علوم روز دنیا زمینه تقویت روحیه خودباوری و پیشرفت و توسعه کشور را فراهم کند.

معاون استاندار گفت: امروزه هرجا که علم و دانش باشد برجستگی و افتخار وجود دارد و ما باید در این مسیر تلاش کنیم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۳:۱۲
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 94051105968
  • خبرنگار :