بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین در محکومیت جنایت اخیر رژیم صهیونیستی

جمعیت دفاع از ملت فلسطین در پی جنایت اخیر صهیونیست‌ها بیانیه‌ای را صادر کرد.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین در پی جنایت اخیر صهیونیست‌ها بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین در پی جنایت قرون وسطایی اخیر رژیم صهیونیستی در سوزاندن خانواده فلسطینی به شرح زیر است:

بار دیگر اسرائیل، بار دیگر جنایتی دیگر. بار دیگر فلسطین، بار دیگر قربانی دیگر. این داستانی 67 ساله است در فلسطین. جنایت از پی جنایتی و اما جهان مدعی تنها سکوت و سکوت و سکوت باز هم سکوت. ملت مظلوم فلسطین، کوچک شهیدی دیگر را تقدیم انقلاب رهایی‌اش کرد. شهید کودکی که شاید به هنگام آتش زدنش در خواب کودکانه بود و یا شهد شیرین حیات را از سینه پرمهر مادر می‌مکید. اما صهیونیست‌های جنایتکار که خشونت و جنایت در وجود کثیف‌شان نهادینه شده، جنایتی قرون وسطایی را رقم زدند و وی را در آتش زنده زنده سوزاندند. راستی این کودک شیرخوار به کدامین گناه کشته شد؟ او در 18 ماهگی عملیات علیه نیروهای اسرائیلی انجام داده بود؟ آیا در تظاهرات ضداشغالگری شرکت داشت؟ یا در لالایی‌های مادر، مهربانی را جستجو می‌کرد؟

جمعیت دفاع از ملت فلسطین این جنایت ضد بشری و قرون وسطایی صهیونیست‌ها را محکوم کرده و از مجامع بین‌المللی صراحتاً می‌خواهد به تکلیف انسانی و سازمانی و اخلاقی خویش در این‌باره عمل کنند زیرا اسرائیل با سکوت معنادار آنان تا بدین پایه پیش آمده است. شگفت این‌که همین اسرائیل شوم با این جنایت ‌آشکارش منادی صلح و مدعی در خطر بودن است! و دیگران را تروریست و تهدیدگر و مهاجم علیه خود و جامعه جهانی می‌داند!

هر روز که می‌گذرد این سخت اثبات می‌شود که "اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود" و اینکه این مطلوب تنها با مسلسل‌های متکی بر ایمان ملت فلسطین و ملل مسلمان، محقق می‌شود و نه گفت‌وگوهای بیهوده‌ای که تنها محصول آن دوقطبی کردن جامعه فلسطینی و در کنار اسرائیل قرار گرفتن خط سازش، علیه مقاومت است. به امید نابودی اسرائیل که وعده حتمی خدای مهربان است به دست "عباد لنا". آیا وقت آن نیست که مصداقی برای این آیه باشیم؟

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۴:۵۲
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 94051005347
  • خبرنگار :