تلویزیون‌های تجاری سامسونگ در بازار ایران

امروزه بسیاری از مغازه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک برای برآوردن نیازهای اطلاع‌رسانی، سرگرمی و همچنین جلب‌توجه مخاطبان خود از ابزارهایی استفاده می‌کنند که علاوه بر اتلاف وقت و انرژی، پرهزینه نیز هستند و باعث شلوغی و از بین رفتن زیبایی محیط می‌شوند. برای مثال، در بسیاری از فروشگاه‌ها و مراکز تجاری از تلویزیون برای تماشای برنامه‌های تلویزیونی، پخش موسیقی و حتی نمایش تصاویر یا ویدئوهای تبلیغاتی استفاده می‌شود که مستلزم وجود کامپیوتر یا لپ‌تاپ برای کنترل محتوا است. در برخی فروشگا‌ه‌ها و مراکز تجاری و حتی آرایشگاه، کافی‌شاپ و مطب نیز بنرهایی نصب می‌شود که نه تنها نمی‌توانند اطلاعات کافی و مفید را به شیوه‌ای جذاب در اختیار مخاطبان قرار دهند، بلکه بر زیبایی و کیفیت فضا نیز تأثیری منفی دارند.

امروزه بسیاری از مغازه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک برای برآوردن نیازهای اطلاع‌رسانی، سرگرمی و همچنین جلب‌توجه مخاطبان خود از ابزارهایی استفاده می‌کنند که علاوه بر اتلاف وقت و انرژی، پرهزینه نیز هستند و باعث شلوغی و از بین رفتن زیبایی محیط می‌شوند. برای مثال، در بسیاری از فروشگاه‌ها و مراکز تجاری از تلویزیون برای تماشای برنامه‌های تلویزیونی، پخش موسیقی و حتی نمایش تصاویر یا ویدئوهای تبلیغاتی استفاده می‌شود که مستلزم وجود کامپیوتر یا لپ‌تاپ برای کنترل محتوا است. در برخی فروشگا‌ه‌ها و مراکز تجاری و حتی آرایشگاه، کافی‌شاپ و مطب نیز بنرهایی نصب می‌شود که نه تنها نمی‌توانند اطلاعات کافی و مفید را به شیوه‌ای جذاب در اختیار مخاطبان قرار دهند، بلکه بر زیبایی و کیفیت فضا نیز تأثیری منفی دارند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، تلویزیون‌ تجاری سامسونگ (Samsung Smart Signage TV)دستگاهی است که با هدف پاسخگویی به این نیاز به تازگی وارد بازار ایران شده‌ است. این دستگاه می‌تواند به راحتی به دستگاهی تبدیل شود که 16 ساعت روشن بماند و علاوه بر پخش برنامه‌های تلویزیونی و سرگرم کردن مشتریان، اطلاعات خاص و همچنین محتواهای تبلیغاتی را به طور همزمان در فریم‌های دیگری در تصویر نمایش دهد. در واقع می‌توان گفت تلویزیون تجاری سامسونگ دستگاهی با ارائه راهکارهای مدرن برای کسب‌وکارهای کوچک است.

نصب و مدیریت آسان

این تلویزیون‌های تجاری به راحتی و بدون نیاز به تکنسین، نصب و مدیریت می‌شود؛ درواقع در فرآیند نصب، تنها به یک دستگاه (Samsung Smart Signage TV) که قابل اتصال به Wifi نیز هست، یک دستگاه تولید محتوا مثل موبایل و یک نرم‌افزار تولید محتوا نیاز دارید.

نرم‌افزارExpress Magic Info

Magic Info Express نرم‌افزاری است که به صورت پیش‌فرض روی نمایشگر قرار دارد و از طریق گوگل‌پلی (Google Play) یا اپ استور (App Store) روی موبایل و تبلت‌هایی که دارای سیستم اندروید یا IOS هستند یا یک لپ‌تاپ قابل نصب است. این نرم‌افزار امکان انتخاب قالب (Template) آماده دلخواه از بین 200 قالب از پیش طراحی شده برای کسب‌وکارهای مختلف مانند بانک، رستوران، فروشگاه پوشاک و غیره را به‌طور مجزا دارد و کاربر می‌تواند با بارگذاری تصاویر، ویدئوها و نوشتار در این قالب‌ها، محتوای موردنظر خود را تولید و ارائه کند. این محتوا از طریق USB فلش یا Wifi قابل انتقال به نمایشگر است. به کمک این نرم‌افزار، حتی می‌توان زمان‌بندی پخش محتوا در ساعت‌ها و روزهای مختلف هفته را به وسیله موبایل، تبلت یا لپ‌تاپ تنظیم کرد. مثلاً اگر لازم است یک رستوران در ساعت‌های خاصی از روز در منوی خود تغییراتی مثل تخفیف اعمال کند، این کار از طریق نرم‌افزار Magic Info به راحتی امکان‌پذیر است.

چنانچه در فروشگاهی، چندین دستگاه تلویزیون تجاری موجود باشد، می‌توان محتوای نهایی را با دستگاه‌های دیگر که به یکWifi مشترک متصل هستند به اشتراک گذاشت و نمایش داد.

کنترل هوشمند

محتوای در حال نمایش در تلویزیون‌های تجاری سامسونگ را می‌توان از طریق کنترل هوشمند به‌ گونه‌های مختلفی ازجمله توقف نمایش، هدایت به جلو عقب، تنظیم صدا و حتی حذف بخشی از محتوا مدیریت کرد.

این دستگاه در دو اندازه 40 و 48 اینچ با نام‌های RM40D و RM48D وارد بازار شده و دارای کیفیت تصویر Full HD 1080 پیکسل است، علاوه بر این، امکانات اتصال از طریق پورت‌های TV (Antenna)، HDMI، RGB (PC)، USB و حتی پورت 232 RS را نیز در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد.

این نمایشگرها قالب‌های مختلفی مانند Video و Picture را نیز پشتیبانی می‌کنند. طراحی جذاب، وزن سبک، قاب باریک و قابلیت چرخش به دو طرف و همچنین نمایش تصویر به صورت افقی و عمودی به فراخور محیط، شاخصه‌های مهم این محصول است.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۱:۳۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 94050200407
  • خبرنگار : 90136