پارلمان فلسطین آزادی شیخ عدنان و رجوب را تبریک گفت

نائب رئیس پارلمان فلسطین در گفت‌وگوی تلفنی با نایف رجوب و شیخ خضر عدنان، آزادی این دو رهبر فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

نائب رئیس پارلمان فلسطین در گفت‌وگوی تلفنی با نایف رجوب و شیخ خضر عدنان، آزادی این دو رهبر فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، احمد بحر، نائب رئیس پارلمان فلسطین در اظهاراتی مطبوعاتی اراده و پایداری شیخ خضر عدنان تا زمان پیروزی بر سازمان زندان‌های صهیونیستی را ستود و تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از پایداری مثال‌زدنی شیخ عدنان شوکه و در نهایت مجبور شد به آزادی وی تن دهد زیرا می‌دانست نمی تواند این رهبر مجاهد را تسلیم کند.

از سوی دیگر، شیخ خضر عدنان نیز ضمن تقدیر و تشکر از بحر به خاطر تماس‌های مکرر با خانواده‌اش در دوران اسارتش در زندان‌های صهیونیستی، تصریح کرد که فعالیت‌ها و کمپین‌های همبستگی با وی در غزه تاثیر بسزایی در روحیه‌اش داشته و در صورتی که این فعالیت‌ها نبود، شاید پیروزی برای وی ممکن نمی‌بود.

در همین راستا، احمد بحر در گفت‌وگوی تلقنی با نایف رجوب، نماینده مجلس فلسطین از استان الخلیل آزادی وی از زندان‌های رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و تاکید کرد که این رژیم به راحتی مصونیت پارلمانی نمایندگان فلسطینی را نقض می‌کند و به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیست.

نایف رجوب یک سال کامل در زندان‌های رژیم صهیونیستی در اسارت موقت بود. وی از بیماری‌های زیادی رنج می‌برد و به سبب وخامت وضعیت سلامتش، به بیمارستانی در رام الله انتقال داده شده است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۲ تیر ۱۳۹۴ / ۰۵:۲۲
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 94042211769
  • خبرنگار : 71417