راهپیمایی گسترده یمنی‌ها در محکومیت ادامه تجاوزات عربستان

مردم یمن با برگزاری راهپیمایی گسترده تحت عنوان "محاصره یمن غیر قانونی است"پایان محاصره ظالمانه یمن و محاکمه جنایاتکاران آل‌سعود را خواستار شدند.

مردم یمن با برگزاری راهپیمایی گسترده تحت عنوان "محاصره یمن غیر قانونی است"پایان محاصره ظالمانه یمن و محاکمه جنایاتکاران آل‌سعود را خواستار شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری سبأنت، شرکت‌کنندگان در راهپیمایی که در صنعاء برگزار شد با در دست داشتن پلاکاردهایی، لغو محاصره زمینی، هوایی و دریایی مردم یمن و توقف جنایات آل سعود در حق مردم این کشور از جمله کشتار عاملانه شهروندان بی‌دفاع و تخریب زیرساخت‌های یمن آن را خواستار شدند.

همچنین تظاهرکنندگان ادامه ایستادگی و پایداری در برابر دشمن سعودی را که باعث تعجب و تحسین جهانیان شده، خواستار شدند.

ساکنان شهر صنعاء با تاکید بر اینکه محاصره یمن تنها پافشاری، اراده و مسوولیت آنها را تقویت می‌کند و مردم یمن هرگز در برابر دشمن تسلیم نخواهند شد، سکوت بین‌المللی و تبانی شرم‌آور جهان با دشمنان یمن را محکوم کردند.

در این راهپیمایی اعتراضی، محمد المتالح، عضو کمیته عالی انقلاب یمن و حمید عاصم، عضو کمیته مقدماتی جبهه ملی برای مقابله با دشمن در جمع تظاهرکنندگان، سخنرانی و بر مقاومت مردم در مقابل دشمن سعودی که به هیچ قانونی پایبند نیست و منازل شهروندان بی‌دفاع را هدف گرفته و کودکان و زنان را در خانه‌هایشان به قتل می‌رساند، تاکید کردند.

این دو فعال یمنی در ادامه افزودند: عربستان تلاش می‌کند مردم ما را به زانو درآورد و تحقیر کند اما مردم تصمیم گرفته‌اند سرنوشت‌شان را خود تعیین کنند و هرگز تحت قیمومت عربستان و آمریکا در نخواهد آمد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۰:۵۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 94032514211
  • خبرنگار : 71496