فرمانده ارشد آجا در استان‌های فارس و کهیگیلویه و بویر احمد:

ایران در منطقه به عنوان کشوری باثبات و اثرگذار مطرح است

فرمانده ارشد آجا در استان‌های فارس و کهیگیلویه و بویر احمد گفت: کیفیت نیروهای مسلح یک کشور تعیین کننده توان دفاعی آن کشور است.

فرمانده ارشد آجا در استان‌های فارس و کهیگیلویه و بویر احمد گفت: کیفیت نیروهای مسلح یک کشور تعیین کننده توان دفاعی آن کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه فارس، امیر سرتیپ دکتر حسین محمدی در مراسم رژه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: مسیر توسعه از امنیت عبور می‌کند و در سایه امنیت پایدار توسعه اقتدار سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، نظامی و ... محقق می‌شود.

وی حفظ مرزهای کشور و استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران را از مهمترین رسالت‌های ارتش برشمرد و گفت: ارتش توانسته در طول بیش از سه دهه از عمر انقلاب این وظیفه خطیر را به خوبی انجام داده است.

فرمانده ارشد آجا در استان‌های فارس و کهیگیلویه و بویر احمد خاطرنشان کرد: با نگاهی به وضعیت پیرامون جمهوری اسلامی ایران و بررسی برخی از کشورهای همسایه و منطقه امنیت توأم با آرامش را به خوبی در کشورمان مشاهده خواهیم کرد.

محمدی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی نه تنها در منطقه به عنوان کشوری باثبات و اثرگذار مطرح است بلکه در تمام تحولات بین‌المللی نقش خود را به خوبی نشان داده است.

وی تصریح کرد: گروه‌های تکفیری نیامده بودند که تنها در عراق و اطراف آن بمانند بلکه هدف آنها دستیابی به مرزهای ایران بود اما زمانی که اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را مشاهده کردند جرأت نزدیکی به مرزهای آن را به خود نداند.

فرمانده ارشد آجا در استان‌های فارس و کهیگیلویه و بویر احمد گفت: امروز ایران با دانشمندان و متخصصان متعهد خود توانسته توانایی‌های داخلی خود را در صنایع دفاعی با تولید بومی نشان دهد؛چرا که تجهیز منابع مورد نیاز نظامی و دفاعی در دورن کشور، خود یک نقطه قوت و با اهمیت برای جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

محمدی با بیان اینکه توان رزمی و دفاعی یک کشور را تنها وسایل و ادوات نظامی تشکیل نمی‌دهند، گفت: کیفیت نیروهای مسلح، نیروهای مومن، معتقد و باانگیزه از مهمترین سرمایه یک کشور به شمار می‌آیند.

وی عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس بیش از 32 کشور عراق را هم به لحاظ دفاعی و هم مالی به شکل مستقیم و غیرمستقیم حمایت می‌کردند اما در نهایت با ذلت کشور را ترک کردند.

فرمانده ارشد آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد بیان کرد: اقتدار کشور ما در سایه رهبری انقلاب است و در سال همدلی و همزبانی با تلاش همگانی باید توسعه متوازن را در کشور رقم بزنیم.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۵:۵۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94012911608
  • خبرنگار :