جانشین قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا:

دستاوردهای ارتش بیانگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

جانشین قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: دستاوردهای ارتش و نیروهای مسلح در حوزه دفاعی بیانگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: دستاوردهای ارتش و نیروهای مسلح در حوزه دفاعی بیانگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان‌شمالی، امیر هادی پوراسماعیل در مراسم رژه روز ارتش که در بجنورد برگزار شد، اظهارکرد: وحدت میان ارتش و سپاه موجب ارتقای اقتدار دفاعی کشور و به دنبال آن تقویت اعتماد به نفس ملی می‌شود.

وی افزود: هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع از ملت و انقلاب مصداق بارز دلاوری‌های نیروهای ارتش و نیروهای مسلح است بطوریکه تقدیم 48 هزار شهید ارتشی، سندی از مجاهدت‌های ارتشیان است.

پور اسماعیل اظهار کرد: گرامیداشت روز ارتش، آمادگی ما را در جهت مقابله با تهدیدات دشمن بالا می‌برد.

وی با بیان اینکه آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی خیال بازگشت قریب الوقوع را در سر می‌پروراند ، توضیح داد: امام خمینی(ره) در 29 فروردین 58 با صدور پیامی تاریخی، سنگ بنای روز ارتش را نهاده و با نامگذاری این روز به نام ارتش، روح عزت و اقتدار را بر پیکره ارتش و ارتشیان دمید.

پوراسماعیل تاکید کرد: امروز ارتش به پشتوانه وحدت، حصن حصین انقلاب به شمار رفته و مسیر افتخار و پیشرفت را طی می‌کند.

استاندار خراسان شمالی نیز در این مراسم گفت: مدافع اصلی ایران و انقلاب، ملت ایران است و همه ارگان‌هایی که مسئولیت حفاظت از نظام را بر عهده دارند فرزندان این ملت هستند.

پرویزی اظهار کرد: نیروهای مسلح همواره در مقابله با دسیسه‌های دشمنان پیروز و سربلند بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هنوز ارتش با حضور مجاهدانه خود در صحنه‌های مختلف پیشرفت نظام، جایگاه‌ ویژه‌ای دارد، ادامه داد: نیروهای مسلح همواره در طول دوران انقلاب جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده‌ است که حافظ مردم و نظام بوده‌اند.

پرویزی خاطرنشان کرد: اگر امروز دولت و سیاستمداران در عرصه بین المللی و مذاکرات هسته‌ای با کشورهای طرف مذاکره مقتدرانه وارد عمل می‌شوند، به پشتوانه ارتش، سپاه و ملت ایران است که می‌توانند تصمیم‌های خوبی بگیرند و بر آن پافشاری کنند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۳:۳۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94012911459
  • خبرنگار :

برچسب‌ها