فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش:

مردم بندرعباس پاسداران اصلی خلیج فارس هستند

رژه نیروهای مسلح بندرعباس به مناسبت گرامیداشت روز ارتش در کنار خلیج فارس برگزار شد.

رژه نیروهای مسلح بندرعباس به مناسبت گرامیداشت روز ارتش در کنار خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، امیر دریاداردوم ابراهیم اشکان، فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش در مراسم روز ارتش گفت: مردم بندرعباس پاسداران اصلی خلیج فارس هستند.

وی اضافه کرد: در تاریخ ملت‌ها روزهایی است که صرفا مخصوص یک زمان و دوران نمی شود و در طول تاریخ آن ملت باقی می ماند؛ روزهایی که نشانه هایی از غرور ملی و اقتدار ملت‌هاست و پیام های بسیاری را برای مردم و سرزمین و حتی عرصه بین الملل به همراه دارد.

امیر دریاداردوم اشکان با بیان اینکه نیروی نظامی در هر کشور جایگاه ویژه ای دارد افزود: به هر میزان که نیروهای نظامی قوی و هماهنگ باشند توان رزمی آنها نیز بیشتر است و امنیت در آن کشور پایدار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز پیشرفته تر و کامل تر از قبل با نیروی انسانی زبده آمادگی و قدرت نظامی بالاتری نسبت به گذشته داشته و جایگاه ویژه‌ای در منطقه و سطح بین الملل دارد.

فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش افزود: اقتدار نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران حامل پیام صلح و دوستی است و کشورها بدانند ارتش جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از مرزهای و حتی امنیت منطقه همواره آماده است و با اقتدار و تمام توان در مقابل متجاوزان خواهد ایستاد.

وی بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در امر تحقیق، پژوهش ، آموزش نیروی انسانی و ساخت تجهیزات مورد نیاز و دستیابی به خودکفایی گام های موثری برداشته است.

امیر دریاداردوم اشکان اضافه کرد: درحال حاضر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که کلیه تجهیزات و نیروی انسانی را بدون نیاز به کشورهای دیگر تامین و به خودکفایی کامل رسیده است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۳:۲۹
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94012911449
  • خبرنگار :