فرمانده تیپ پیاده 177 شهید محمد جعفر نصر اصفهانی خبر داد؛

نیروهای مسلح در اوج اقتدار هستند

فرمانده تیپ مستقل 177 شهید محمد جعفرنصر اصفهانی گفت: امروز نیروهای مسلح ما در اوج اقتدارهستند و آمادگی دفاع از مرز و بوم کشور را دارند.

فرمانده تیپ مستقل 177 شهید محمد جعفرنصر اصفهانی گفت: امروز نیروهای مسلح ما در اوج اقتدارهستند و آمادگی دفاع از مرز و بوم کشور را دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خراسان، امیرسرتیپ دوم ابوالفضل برزگری در مراسم سان و رژه روز ارتش در تربت حیدریه اظهارداشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره با سایر نیروهای مسلح اعم از سپاه، بسیج و نیروی انتظامی به هیچ کشوری اجازه نمی‌دهد که دشمن فکر تجاوز در ذهن خود داشته باشد.

وی افزود: نیروهای مسلح جواب هر تجاوز احتمالی را خواهند داد و لذا اگر ایران اسلامی تهدید شود این نیروها سینه‌های خود را در دفاع از این مرز و بوم، آماج گلوله‌های دشمنان قرار می‌دهند.

برزگری افزود: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری مقام عظمی ولایت تمام تحرکات منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای دشمن را رصد کرده و بر اساس آن برنامه‌های آموزشی جدید را اجرا می‌کنند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح در مرزهای کشور کوچک‌ترین اقدامات دشمنان را با قدرت رصد می‌کنند، تاکید کرد: نیروهای مسلح اجازه هیچ‌گونه عکس‌العملی را به دشمن نخواهند داد و نماد اقتدار نظام ما در برابر تهاجم جهان‌خوران و قدرت‌مدران، سپاه و ارتش غیور و دلاور است.

فرمانده تیپ پیاده 177 شهید محمد جعفر نصر اصفهانی تصریح کرد: دشمنان باید بدانند هرگونه تعرض به نظام جمهوری اسلامی ایران پاسخ مقتدرانه نیروهای نظامی، به‌خصوص ارتش جمهوری اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود:ارتش تمام تحرکات دشمن را رصد می‌کند و تمام آموزش‌های در حال حاضر این یگان بر اساس تاکتیک جدید دشمن برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

برزگری اظهار داشت: این یگان آمادگی دارد که در هر نقطه از کشور اگر احساس ناامنی شود با توان و تجهیزات در برطرف کردن موانع و ناامنی احتمالی تلاش خودرا به کار بندد.

وی با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح ما دراوج اقتدار هستند، تاکید کرد: تنوع نیروها، ایمان و اقتدار آن‌ها اجازه تعرض هیچ دشمنی را نمی‌دهد و حتی رژیم صهیونیستی پذیرفته است که نظام جمهوری اسلامی می‌تواند انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را داشته باشد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94012911357
  • خبرنگار :