تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س):

مراجع و علما با نصایح مشفقانه خود حامی نظام و دولت هستند

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، نسبت حوزه و دولت را نسبت حمایت و نصیحت دانست و تاکید کرد: مراجع و علما با نصایح مشفقانه خود حامی نظام و دولت هستند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، نسبت حوزه و دولت را نسبت حمایت و نصیحت دانست و تاکید کرد: مراجع و علما با نصایح مشفقانه خود حامی نظام و دولت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی در مراسم استقبال از رییس جمهور و اجتماع مردم در حرم کریمه اهل بیت(ع)، ضمن خوشامدگویی به حجت الاسلام والمسلمین روحانی تاکید کرد: مردم قم با تقدیم شش هزار شهید تکلیف مداری خود را با جهاد و شهادت اثبات کرده اند.

وی تاکید کرد: قم جایگاهی ملی و فرا ملی دارد، قم مرکز فقاهت و اجتهاد است، مجموعه نظام و دولت، حوزه و مرجعیت را فراتر از مباحث جناحی می دانند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) تاکید کرد: نسبت حوزه و دولت، نسبت حمایت و نصیحت است، شما فرزند این حوزه هستید، در طول سال مسؤولان با سفر به قم و دیدار با علما تذکرات و نصایح این بزرگان را شنیده و به شما منتقل می کنند.

سعیدی تاکید کرد: مراجع تقلید و علمای حوزه های علمیه با نصایح مشفقانه خود حامی نظام و دولت بوده اند.

وی با بیان این که مردم صبور قم از مشکلات دولت اطلاع دارند، تصریح کرد: در عین حال مردم انتظار دارند در چارچوب مقدورات با حضور شما گام های اساسی برای محرومیت زدایی برداشته شود.

امام جمعه قم در پایانی برای موفقیت دولت در حل مشکلات آرزوی توفیق کرد.

گفتنی است، در این مراسم همچنین حجت الاسلام صالحی منش استاندار قم نیز گزارشی از وضعیت استان و مشکلات قم ارائه کرد و به رییس جمهور خوشامد گفت.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۶ اسفند ۱۳۹۳ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 93120603643
  • خبرنگار :