نجات مادر و فرزند از میان شعله‌های‌ آتش

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از نجات ساکنان یک مجتمع مسکونی از میان شعله‌های آتش خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از نجات ساکنان یک مجتمع مسکونی از میان شعله‌های آتش خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این‌باره گفت: در ساعت 14:23 ظهر امروز، یکشنبه، حادثه حریق در یک ساختمان مسکونی پنج طبقه در خیابان جلفا، خیابان صبا به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران از چهار ایستگاه 11،53،29 و نجات 13 را به همراه نردبام هیدرولیکی و تشک نجات به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل، گفت: محل آتش‌سوزی یک ساختمان مسکونی پنج طبقه 10 واحدی بود که در طبقه چهارم یک واحد 90 متری کاملا شعله‌ور و آتش در حال سرایت به واحدهای مجاور بود و همچنین یک مادر 32 ساله و فرزند سه ساله‌اش در داخل واحد محبوس شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بین اینکه آتش‌نشانان بلافاصله وارد عمل شده، مادر و فرزند را از میان شعله‌های آتش نجات دادند، گفت: همچنین سه تن از ساکنان در واحد کناری محبوس شده بودند که آتش‌نشانان آنها را نیز به سلامت از حریق خارج کرده، به محل امنی بردند.

وی با بیان اینکه علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است، گفت: عملیات پس از اطفای کامل حریق، ایمن‌سازی و تخلیه دود بدون هیچ مورد مصدوم و فوتی در ساعت 15:57 به پایان رسید.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ / ۲۱:۴۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 93112614549
  • خبرنگار : 71431