/22 بهمن؛ شکست آمریکا مقابل منطق ایران /

وزیر اطلاعات:تحریم‌ها و تهدیدات دشمن بر حضور مردم تاثیر نمی‌گذارد

وزیر اطلاعات گفت: تحریم‌ها و تهدیدات دشمن بر اراده ملت و دولت تاثیر نمی‌گذارد و هر ساله شاهد حضور پررنگ مردم در صحنه هستیم.

وزیر اطلاعات گفت: تحریم‌ها و تهدیدات دشمن بر اراده ملت و دولت تاثیر نمی‌گذارد و هر ساله شاهد حضور پررنگ مردم در صحنه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قزوین، حجت الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات در مراسم جشن انقلاب که در گلزار شهدای شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: هر چه‌قدر دشمن تحریم‌های خود را افزایش دهد مقام معظم رهبری، دولت و ملت در برابر این فشارها وحدت خود را حفظ می‌کنند، همچنین این تحریم‌ها بر مسائل اقتصادی کشور تاثیر بسزایی ندارد.

وی افزود: با ایجاد آرامش توسط مقام معظم رهبری و تدبیر دولت، فشارها بر مردم تاثیر نمی‌گذارد و وحدت حفظ می‌شود.

وزیر اطلاعات در خصوص مذاکرات هسته‌ای خاطرنشان کرد: مذاکرات صورت گرفته توسط دولت، نخستین مذاکره نبوده است، بلکه نخستین مذاکره در سال 92 توسط دولت سابق انجام شده و دولت یازدهم مذاکرات را پیرو مسائل هسته‌ای و در چارچوب نظام و انقلاب پیگیری می‌کند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر منفورترین چهره نزد ایران ، شاه امریکایی است همان‌طور که در دوران انقلاب امام خمینی(ره) در مبارزات سیاسی شاه را مخاطب قرار می‌داد.

علوی با بیان این‌که این حضور عزم فرزندان انقلاب در مبارزه با دشمنان را نشان می‌دهد، اضافه کرد: حضور در صحنه‌های انقلاب ارزشمند است و این حضور می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

وی با توجه به اهمیت حضور گفت: گرچه امروزه حضور گسترده است ولی حضور گسترده در زمان انقلاب ارزشمند بود چراکه حضور در صحنه با امید به پیروزی همراه بود و سبب پیروزی انقلاب شد.

وزیر اطلاعات یادآور شد: حضور شما قوت قلب رهبری است و پرچم افتخار آمیز انقلاب را پیش می‌برد و از توطئه دشمنان و تزلزل نظام جلوگیری می‌کند.

وی تاکید کرد: امروز با هدایت روشنفکرانه رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی ملت و دولت هر روز شاهد افتخاراتی برای کشور هستیم که پرتاب ماهواره فجر به فضا نمونه‌ای از این افتخارات است.

علوی اظهار کرد: امروزه در ایران یک پرچم به دست مقام معظم رهبری برافراشته شده است که ملت در زیر این پرچم در حرکت‌اند که حضور مردم در این راهپیمایی گواه این امر است.

وی توضیح داد: دولت وحدت و همدلی را در پیش گرفته است و هیچ یک از جناح‌های سیاسی را به حاشیه نمی‌راند و تمام جریان‌های وفادار به انقلاب چه اصولگرا و چه اصلاح طلب که اصل ولی فقیه را قبول دارند را در یک جبهه قرار داده و شعار جذب حداکثری و دفع حداقلی را برگزیده است.

وزیر اطلاعات در خصوص انقلاب افزود: انقلاب اسلامی نماد آیه قرآن کریم است که می‌گوید پیروزی در نقطه یاس ایجاد می‌شود، انقلاب نیز از این خواستگاه برخواسته و از دل یاس شروع شد.

علوی یادآور شد: مردم قزوین گوهرهایی را پرورش دادند که شهید بابایی، شهید رجایی و سید آزادگان ابوترابی از جمله این افراد بودند که در این سرزمین درخشیدند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ / ۱۳:۳۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 93112212469
  • خبرنگار :