پیام دفتر تحکیم وحدت در پی شهادت جهاد مغنیه

در پی شهادت جهاد مغنیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور (دفتر تحکیم وحدت) پیامی صادر کرد.

در پی شهادت جهاد مغنیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور (دفتر تحکیم وحدت) پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این پیام به شرح ذیل است :

"ولاتحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاهم عند الربهم یرزقون"

می نویسند کشتیم؛ اما می‌خوانیم شهید کردند، زنده کردند، نفس تازه ای دمیدند در پیکر تنومند مقاومت و خون تازه ای را به جوش و خروش در آوردند در رگ های بچه های حزب الله.

آن لحظه که مژده شهادتتان را شنیدیم؛ بغضمان گرفت، پایمان لرزید و دلمان سخت گرفت، شاید که دل مولایمان و بغض سیدمان نیز در گلو گرفته باشد.

همان سیدی که با اقتدا به مولایش چند روز پیش با سخنانش لرزه افکند بر وجودشان و بر بنیان های پوشالی رژیم کودک کش و غاصبشان که سست تر از تارهای عنکبوت است.

اما شما ای فرزندان نامشروع یهود، ای کور دلان گرگ صفت که این بار نیز رو به خوی وحشی گری خودتان آوردید و بار دیگر چهره پلیدتان را به رخ جهانیان کشیدید. بدانید و یقین داشته باشید که اگر به خیال باطلتان گمان می‌کنید لحظه ای بتوانید رسیدن مرگ و نابودیتان به دست امت خمینی بزرگ و شیرمردان حزب الله را با این ترور ها و ریختن خون عزیز تر از جانهایمان، به تاخیر بیندازید سخت در اشتباهید.

ما فرزندان علی خیبر شکن هستیم. ما دلاور مردان مولاییم و به زودی خیبری دیگر را نشانتان خواهیم داد تا که دیگر به مخیله هیچ کس خطور نکند درافتادن با فرزندان علی خیبرگشا را.

شهادتان مبارک. شهادتت مبارک ای شیرمرد حاج رضوان، شهادتت مبارک جهاد مغنیه، شهادتتان مبارک ای فرماندهان حزب خدا و ای پاسداران اسلام.

والسلام علیکم

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳۰ دی ۱۳۹۳ / ۱۵:۲۳
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 93103016986
  • خبرنگار : 71511