نقش «چهره‌ها» در تبلیغات بررسی شد

هم‌اندیشی بررسی نقش هنرمندان و ورزشکاران در امر تبلیغات، عصر سه‌شنبه با حضور چهره‌هایی همچون مهناز افشار، بهرام رادان و محمدرضا فروتن و همچنین عده‌ای از کارشناسان برگزار شد.

هم‌اندیشی بررسی نقش هنرمندان و ورزشکاران در امر تبلیغات، عصر سه‌شنبه با حضور چهره‌هایی همچون مهناز افشار، بهرام رادان و محمدرضا فروتن و همچنین عده‌ای از کارشناسان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این نشست که به همت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار شد، کارشناسان و هنرمندان به بررسی موانع و مشکلات امکان حضور هنرمندان و ورزشکاران در صحنه‌های تبلیغاتی و همچنین ارائه راهکارهای اجرایی و قانونی پرداختند.

عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، برزین ضرغامی مدیرکل ارشاد استان تهران، احسان‌الله حجتی مدیرکل تبلیغات معاونت امور مطبوعات و اطلاع‌رسانی، مازیار ناظمی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان و شاهین ترکمن رئیس انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی ایران، از جمله شرکت‌کنندگان و سخنرانان این هم‌اندیشی بودند.

جریان کامل این نشست متعاقبا ارسال می‌شود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۶ دی ۱۳۹۳ / ۲۰:۵۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 93101609099
  • خبرنگار : 71404