به مناسبت روز ملی ارتش؛

العبادی: به زودی شکست داعش را جشن می‌گیریم

نخست وزیر عراق با بیان اینکه نیروهای عراقی و مردم این کشور به زودی شکست داعش را جشن می‌گیرند، گفت: ارتش عراق وارد جنگی سرنوشت ساز برای حفظ وحدت این کشور و حمایت از مردم آن شده است.

نخست وزیر عراق با بیان اینکه نیروهای عراقی و مردم این کشور به زودی شکست داعش را جشن می‌گیرند، گفت: ارتش عراق وارد جنگی سرنوشت ساز برای حفظ وحدت این کشور و حمایت از مردم آن شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری سومریه نیوز، حیدر العبادی، نخست وزیر عراق در سخنانی به مناسبت نود و چهارمین سالروز تاسیس ارتش عراق گفت: ما با حمله وحشیانه و بیرحمانه ای از سوی داعش مواجه هستیم که هدف آن بازگرداندن عراق به عقب است اما با این حال به زودی شکست داعش را جشن می گیریم.

وی گفت: ما همچنین تلاش می کنیم تا آوارگان را به مناطق خود بازگردانیم و به رنج و مشکلات آن ها پایان دهیم.

العبادی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دامنه فعالیت ائتلاف ضد داعش گسترش یافته و ما شاهد شکست گروه داعش در عراق بوده ایم.

العبادی ضمن قدردانی از تمامی کسانی که به عراق در جنگ علیه داعش کمک کرده اند گفت: عراق تنها کشوری است که بر روی خاک خود با تروریسم می جنگد.

وی تصریح کرد: ارتش مسئولیت دفاع از مرزهای شهرهای عراق را برعهده دارد. ما تاکید می کنیم که هیچ مکانی برای فاسدان در نهاد نظامی عراق وجود ندارد و به اقدامات خود در مبارزه با فساد ادامه می دهیم.

العبادی خاطرنشان کرد: من از ارتش قهرمان عراق می خواهم تا تفنگ های خود را به سمت دشمنان عراق نشانه بگیرند و از مردم پایدار کشور خود حمایت کنند.

وی همچنین از گروه های سیاسی عراق خواست تا به نیروهای امنیتی و ارتش برای پاکسازی تمامی مناطق این کشور از لوث وجود داعش کمک کنند.

العبادی با بیان اینکه به زودی تمامی مناطق عراق از لوث وجود داعش پاکسازی خواهد شد گفت: ارتش عراق وارد جنگی سرنوشت ساز برای حفظ وحدت این کشور و حمایت از مردم آن شده است.

انتهی پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۶ دی ۱۳۹۳ / ۱۵:۲۲
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 93101608975
  • خبرنگار : 71516