به‌منظور ترویج الگوهای قرآنی

عرضه محصولات قرآنی در نمایشگاه مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان

نمایشگاه عرضه محصولات قرآنی در حاشیه پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان تا ۱۴ دی‌ماه در برج میلاد پذیرای علاقه‌مندان است.

نمایشگاه عرضه محصولات قرآنی در حاشیه پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان تا ۱۴ دی‌ماه در برج میلاد پذیرای علاقه‌مندان است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، نمایشگاه عرضه محصولات قرآنی در حاشیه مکان برگزاری پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان در طول مدت برپایی این مسابقات تا 14 دی‌ماه از ساعت 15:30 تا 20 پذیرای علاقه‌مندان است.

این نمایشگاه که همزمان با آغاز مسابقات برپا شده است، متشکل از 13 غرفه از مؤسسات و نهادها و ارگا‌ن‌های مختلف است که به ارائه و عرضه فعالیت‌ها، محصولات و توسعه وترویج الگوهای قرآنی می‌پردازند.

وجود غرفه‌ای ویژه نابینایان

فرهنگ‌سرای قرآن، مؤسسه معارف اسلامی امام رضا(ع)، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با غرفه‌های کتاب قرآنی و معرق، اتحادیه تشکل‌های قرآنی(اتقان)، غرفه بازی و سرگرمی کودکان و آموزش قرآن به آنها، اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی(SID) و نمایش و فروش تابلوفرش از جمله غرفه‌های حاضر در این نمایشگاه هستند.

از نکات حائز اهمیت این نمایشگاه وجود مؤسسه معارف اسلامی امام رضا(ع) با دو غرفه یک ویژه نابینایان و دیگری ویژه ارائه فعالیت‌ها و عرضه محصولاتشان و لوح‌های فشرده مؤسسه است که موجبات حضور نابینانان را فراهم کرده است.

بر اساس این گزارش، پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان تا یکشنبه، 14‌ دی‌ماه در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران با حضور شرکت‌کنندگانی از 47 کشور جهان در حال برگزاری است.

همچنین این مسابقات هر دو سال یک‌بار به همت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاد دانشگاهی برپا می‌شود.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۲ دی ۱۳۹۳ / ۱۶:۰۰
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 93101206297
  • خبرنگار :

برچسب‌ها