بیاتیان: 16 آذر روز مرگ بر آمریکاست نه روز کف و هورا

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی نسبت به نوع برگزاری مراسم‌های 16 آذر در دانشگاه‌ها انتقاد کرد.

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی نسبت به نوع برگزاری مراسم‌های 16 آذر در دانشگاه‌ها انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سیدمحمد بیاتیان در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی (ع) و تبریک روز دانشجو، گفت: آنچه در 16 آذر امسال در دانشگاه‌ها رخ داد نشان داد که اعتدال پوسته‌ای نازک روی مواضع برخی جریان‌ها بود.

وی ادامه داد: مردم در بعضی نطق‌های 16 آذر در دانشگاه‌ها معنی اعتدال را فهمیده‌اند که وای بر ما.

این نماینده مجلس همچنین بیان کرد: حسین شریعتمداری که زندانی قبل از انقلاب بوده امروز می‌شود تازه به دوران رسیده و هادی غفاری هتاک، به نظام، انقلاب و رهبری توهین کرده و اجازه سخنرانی پیدا می‌کند.

بیاتیان با بیان اینکه روز 16 آذر روز استکبارستیزی است و نه روز نظام‌ستیزی و انقلاب‌ستیزی، تصریح کرد: آقای رییس‌جمهور روز 16 آذر روز مرگ بر آمریکاست نه روز سوت، کف و هورا.

به گزارش ایسنا، وی همچنین درخواست پخش کلیپی حاوی بخشی از سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم بیجار در سفر سال 88 را کرد که در این سخنان به بحث مهاجرت مردم این منطقه اشاره شده بود.

نماینده مردم بیجار در مجلس به معضل بیکاری در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: هوشمندسازی مدارس باید در دستور کار دولت قرار گیرد که مبادا شین‌آباد دیگری به وقوع بپیوندد.

این عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به مشکلات دیگر موجود در کشور، تصریح کرد: فرار نخبگان و مغزها سال‌هاست ادامه دارد و به وضعیت سدها و کشاورزی منطقه بیجار رسیدگی نمی‌شود.

بیاتیان در پایان با انتقاد از گرانی 30 درصدی نان، گفت که ماشین آلات کشاورزی کیفیت مناسبی ندارند و قیمت بالایی دارند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۸ آذر ۱۳۹۳ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 93091811246
  • خبرنگار : 71439