رییس قرارگاه عمار:

16 آذر حرکتی برای برچیده شدن طاغوت از سر مستضعفان بود

رییس قرارگاه عمار،گفت: حرکت دانشجویان در 16 آذر ماه که روز دانشجو نامیده شده است برای بیداری بود تا طاغوت از سر مستضعفان بر چیده شود.

رییس قرارگاه عمار،گفت: حرکت دانشجویان در 16 آذر ماه که روز دانشجو نامیده شده است برای بیداری بود تا طاغوت از سر مستضعفان بر چیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: خون شهدای 16 آذر در برابر طاغوت آن چنان به ثمر رسیده است که مستکبران و دشمنان را کلافه کرده است.

وی ادامه داد: برچیده شدن بساط استکبار از مقدمات ظهور امام زمان(عج) است و اسرائیل غاصب نیز باید از صحنه روزگار محو شود و این رژیم غاصب نیز اکنون تحت فشار زیادی است.

رییس قرارگاه عمار، با بیان این‌که امروز هویت و هدف ملت ما رساندن پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی آن امام زمان(عج) است، گفت: برچیده شدن بساط شاهنشاهی، ایجاد جمهوری اسلامی درکشور و رساندن پرچم انقلاب به دست امام زمان(عج) از مهمترین اهداف قیام امام خمینی(ره) بود.

طائب، در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه غربی‌ها برای مقابله با اسلام عده‌ای جان بر کف و بی‌رحم با شعار خلافت بزرگ اسلامی تربیت کردند، اظهار کرد: هدف آنها مقابله با اسلام و ایران است ولی نتوانستند به اهداف خود دست یابند.

وی ادامه داد: صهیونیست‏‌‏ها و غربی‌ها بعد از انقلاب تلاش‌های زیادی برای نابودی ایران که ریشه مشکلات آنها بود انجام دادند و در راستای همین امر افغانستان و عراق را اشغال کردند تا ایران را به محاصره خود در بیاورند ولی با همه این کارها موفق نشدند.

رییس قرارگاه عمار، گفت: بعد از این‌که با محاصره نظامی راه به جایی نبردند نیروهای تکفیری که از سال 63 در افغانستان،‌ پاکستان،‌ عراق تربیت کرده بودند را در سوریه و عراق مورد استفاده قرار دادند .

طائب گفت: ایجاد گروه های تروریستی تکفیری در کشور سوریه پوششی برای حفظ امنیت رژیم صهیونیستی در منطقه و تضعیف حزب الله لبنان بود و گروه های تکفیری با سرمایه گذاری های آمریکا از سال ها پیش برای به راه انداختن جنگ بین شیعه و سنی ایجاد شده اند.

وی اظهار داشت: تشکیل بسیج مردمی در عراق و در مبارزه با داعش کارساز شد و رفع محاصره بغداد نیز به همت همین نیروهای مردمی بود و آزادی بسیاری از مناطق دیگر نیز به همت بسیجیان مردمی عراق بود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۸ آذر ۱۳۹۳ / ۰۸:۰۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 93091810860
  • خبرنگار :