/با ایسنا در نمایشگاه بیستم/

پرداخت 100 هزار فقره وام ازدواج جدید تا پایان سال

رییس کل اعتبارات بانک صادرات از برنامه ریزی برای پرداخت صد هزار فقره وام ازدواج جدید تا پایان سال خبر داد.

رییس کل اعتبارات بانک صادرات از برنامه ریزی برای پرداخت صد هزار فقره وام ازدواج جدید تا پایان سال خبر داد.

امیر یوسفیان با حضور در غرفه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها تصریح کرد: بانک صادرات طبق وعده‌ای که از ابتدای سال داده بود پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج را در دستور کار خود قرار داد که از این رو از ابتدای سال تاکنون 200 هزار وام ازدواج پرداخت شده که تلاش داریم این رقم را تا پایان سال به 300 هزار وام ارتقا دهیم.

وی اضافه کرد: در صورت محقق شدن این هدف تمام کسانی که در صف دریافت وام بودند تسهیلات خود را دریافت خواهند کرد بانک صادرات از ابتدای سال تاکنون قریب به 6000 میلیارد تومان اعتبار را در قالب وام‌های سه میلیون تومانی به متقاضیان واگذار کرده است.

رییس کل اعتبارات بانک صادرات با بیان این‌که بانک صادرات 102 درصد از منابع قرض الحسنه خود را به تسهیلات اختصاص داده است گفت: این نشان می‌دهد که بانک صادرات حتی از دیگر منابع خود برای پرداخت وام‌های قرض الحسنه استفاده کرده و تلاش داریم در آینده نیز همین روند ادامه داشته باشد.

یوسفیان از کمک بانک صادرات به دولت برای خرید تضمینی گندم خبر داد و اظهار کرد: در دو ماه گذشته نزدیک به 5500 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده تا به این وسیله دولت بتواند با خرید تضمینی گندم از کشاورزان حمایت کند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۱ آبان ۱۳۹۳ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 93082110871
  • خبرنگار : 71474