معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

قیام امام حسین(ع) را باید از همه ابعاد نگریست

معاون گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: قیام امام حسین(ع) را باید از همه ابعاد نگریست.

معاون گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: قیام امام حسین(ع) را باید از همه ابعاد نگریست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد حجت الاسلام سید احمد تقوی روز 13 آبان در جمع عزادارن حسینی شهر دهدشت با بیان این‌که «نماز آیینه تمام نمای اباعبدالله حسین(ع) است» افزود: ما نیز به عنوان شیعه این امام باید این آیینه را حفظ کنیم.

وی از پیام های شهدا و حماسه‌سازان حسینی به عنوان دو اصل مهم نام برد و اظهار کرد: شیعیان این دو اصل مهم را باید در زندگی خود بکار ببرند.

وی با اشاره به نامه امام حسین(ع) که به سفیر خود نوشت و فرمود "به مردم بگویید که اسلام در خطر است"، ادامه داد: راه نگهداری از اسلام ولایت مداری است و ما باید از رهروان پیامبر(ص) باشیم.

معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با تاکید بر این‌که «در زیارت حضرت ابوالفضل(ع) به اطاعت از ولی امر سفارش شده است»، خاطرنشان کرد: باید در همه مقاطع از ارزش‌ها و دین خود دفاع کنیم.

وی با اشاره به این‌که «در راه دین باید خون و قلب خود را هدیه کنیم»، اظهارکرد: پیروی از دین مبین اسلام نشان از ارادت ما به امام حسین(ع) دارد.

وی با بیان این‌که «امام حسین(ع) در سن سه سالگی در کنار مادر خود نماز می‌خواند» ادامه داد: شعار اباعبدالله حسین(ع) نماز است و باید مسلمانان در بر پایی آن تلاش کنند.

تقوی با اشاره به این مطلب که تعدادی از افراد تنها به یک بعد قیام امام حسین(ع) نگاه می‌کنند، گفت: باید همه ابعاد این قیام را مورد بررسی قرار داد.

وی روحیه استکبارستیزی را از دیگر ابعاد قیام اما حسین(ع) دانست و تاکید کرد: دشمنان این نظام با تهاجم فرهنگی ارزش‌های اسلامی ما را نشانه رفته‌اند و باید در مقابل آن‌ها ایستادگی کنیم.

وی یکی دیگر از ابعاد قیام امام حسین(ع) را احیاء امر به معروف و نهی از منکر عنوان و اظهار کرد: ما باید در مقابل اهداف شوم دشمن ایستادگی کنیم.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۳ آبان ۱۳۹۳ / ۱۷:۰۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 93081306265
  • خبرنگار :