آلگری: شایسته پیروزی بودیم

سرمربی یوونتوس می‌گوید تیمش شایسته پیروزی در دیدار برابر پالرمو بود. او به ستایش از پیرلو و یورنته پرداخت و تاکید کرد که آنها برای بازگشت به روزهای اوج به زمان نیاز دارند.

سرمربی یوونتوس می‌گوید تیمش شایسته پیروزی در دیدار برابر پالرمو بود. او به ستایش از پیرلو و یورنته پرداخت و تاکید کرد که آنها برای بازگشت به روزهای اوج به زمان نیاز دارند.

به گزارش ایسنا، یوونتوس در هفته هشتم رقابت های سری A موفق شد با نتیجه دو بر صفر پالرمو را از پیش رو بردارد تا با 20 امتیاز به صدرنشینی خود در جدول رده بندی ادامه دهد و اختلافش را با رم به سه امتیاز افزایش دهد.

آلگری سرمربی یووه از عملکرد شاگردانش در این دیدار راضی است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: در نیمه نخست متعادل ظاهر شدیم و نتوانستیم همان بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم اما در نیمه دوم بازی سرعتی را در دستور کار خود قرار دادیم و بهتر و بهتر شدیم. فرصت های زیادی را در این نیمه روی دروازه حریف خلق کردیم و شایسته پیروزی بودیم. لخشتاینر در این دیدار استراحت کرد و به جای او از پریرا استفاده کردم. وقتی مارکیزیو به میدان رفت وضعیت تیم ما بهتر شد و توانست بازی خوبی را به نمایش بگذارد. از کسب سه امتیاز این دیدار خوشحال هستیم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

فرناندو یورنته سرانجام پس از دو ماه توانست نخستین گل خود را برای یوونتوس به ثمر رساند. آلگری گفت: یورنته در شرایط خوبی قرار نداشت چرا که در این فصل نتوانسته بود برای تیمش گلزنی کند. طبیعی است که گل زدن باعث بالا بردن روحیه یک بازیکن می شود. الان یورنته در شرایط خوبی قرار دارد چرا که توانسته برای یوونتوس گلزنی کند و این باعث می شود تا او به روزهای اوجش برگردد. امشب برای یورنته بسیار خوب بود چرا که دروازه حریف را باز کرد. به موراتا هم بازی ندادم چرا که او خسته بود و به استراحت نیاز داشت.

سرمربی یوونتوس در پایان سخنان خود درباره پیرلو هم گفت: پیرلو در این فصل در 40 جلسه تمرینی یوونتوس شرکت نکرد. این واقعا رقم بسیار بالایی است. طبیعی است که او برای بازگشتن به روزهای اوجش به زمان نیاز داشته باشد. وقتی من در میلان بودم درباره هر چیزی من را سرزنش می کردند. الان هم در یوونتوس همین مسئله برای من تکرار می شود و این برای هر مربی طبیعی است. وقتی مشکلی پیش می آید و تیم و یا بازیکن خوب کار نمی کند انگشت اتهام به سمت مربی است. در دیدار برابر پالرمو ثابت شد که من حق داشتم درباره پیرلو و یورنته صبر کنم چرا که انها بازیکنان بزرگی برای ما به شمار می آیند.

برای یوونتوس در این دیدار خانگی آرتورو ویدال و فرناندو یورنته گلزنی کردند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۵ آبان ۱۳۹۳ / ۰۹:۲۲
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 93080502117
  • خبرنگار : 90111