مویسیلوویچ: تلاش می‌کنم ملوان را بیدار کنم

سرمربی ملوان گفت، طبیعتا این تیم مشکل دارد که او به انزلی رفته است.

سرمربی ملوان گفت، طبیعتا این تیم مشکل دارد که او به انزلی رفته است.

به گزارش ایسنا منطقه گیلان، مویسیلوویچ در نشست خبری قبل از بازی با نفت تهران، گفت: هیچ بازی را دست کم نخواهیم گرفت چون در جایگاه پانزدهم جدول هستیم و وظیفه همه ماست که در پایان لیگ، ملوان را به جایگاه خوبی برسانیم. باید امتیازات لازم را بگیریم تا در رده‌های بالاتری قرار بگیریم. من شخصا فردا منتظر گرفتن سه امتیا‌ز بازی هستم. البته فردا جلال رافخایی، علیرضا رمضانی، سهیل رحمانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و مرتضی فلاحتی هم محروم است.

وی در ادامه گفت: با کمک مجید صالح توانستیم تیم نفت را آنالیز کنیم. آنها تیم بسیار خوبی هستند. میانگین سنی پایینی دارند. توپ را خوب به گردش درمی‌آورند و موقعیت‌های گل زیادی در بازی ایجاد می‌کنند و مهم‌ترین شاخصه تیمی آنها این است که بیشترین امتیازات خود را در خارج از خانه کسب کرده‌اند و همین کار ما را سخت می‌کند. ما روی نقاط قوت و ضعف تیم حریف کار ‌کرده‌ایم.

مویسیلوویچ در مورد محرومیت هواداران ملوان در بازی فردا (چهارشنبه) گفت: شنیده بودم که هواداران ملوان چقدر پر حرارت هستند و باعث تاسف است که فردا یار دوازدهم خود را در اختیار نداریم. امیدواریم با بازی خوب و گرفتن حداکثر امتیاز آنها را خوشحال کنیم و یک شروع خوبی داشته باشیم تا در بازی‌های بعدی که میزبان هستیم هواداران بیشماری به ورزشگاه بیایند.

وی همچنین گفت: با باشگاه ملوان تعامل خوبی داریم و جلساتی را برگزار ‌کرده‌ایم و جلساتی را هم برگزار می‌کنیم تا ملوان را از این حالت خارج کنیم. تمام تلاشم را می‌کنم تا ملوان را بیدار کنم و به مسیر بهتری سوق دهم. در این مدتی که اینجا هستم شناخت بهتری نسبت به تیم و بازیکنان پیدا کرده‌ام. همه آنها فرصت دارند تا در این چهار هفته مانده به تعطیلات نیمفصل خود را اثبات کنند. مطمئنم در این مدت تعطیلات بازیکنان خوبی را جذب می‌کنیم تا روند نتیجه‌گیری را بهتر کنیم. البته مشکل روحی هم گریبان این تیم را گرفته است و از جایگاهی که در جدول داریم این امر کاملا مشهود است.

سرمربی ملوان در پایان گفت: من دوست دارم تیمم را جوری که تمرین می‌دهم در زمین مسابقه حاضر شود. مطمئن باشید حال و هوای تمرینات در تعطیلات نیم فصل عوض خواهد شد تا جایگاه خودمان را بهتر کنیم. فوتبالی که من به دنبال آن هستم را بعد از تعطیلات نیم فصل خواهید دید. آن موقع است که بازیکنان و ملوان را متفاوت خواهید دید. امروز جو درون تیمی بسیار خوب بود و خیلی امیدوارم که با تلاش و با قدرت و تعصب بازیکنانم پیروز شویم.

همچنینی علیرضا منصوریان به دلیل تاخیر در پرواز در این نشست خبری پیش از بازی با ملوان حضور پیدا نکرد.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

  • سه‌شنبه/ ۲۹ مهر ۱۳۹۳ / ۱۶:۰۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93072916771
  • خبرنگار :