رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری

ستاد مردمی ارتباط با ریاست‌جمهوری در زنجان آغاز به کار کرد

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری گفت: ستاد ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری مستقر در زنجان به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت تماس‎های مردمی است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری گفت: ستاد ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری مستقر در زنجان به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت تماس‎های مردمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، "اسماعیل سماوی" در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد مرکزی ارتباط مردمی ریاست‌جمهوری بر اساس سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت «سامد» در قالب سامانه تلفنی 111 در طول سال فعال است، ولی به برکت سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان این ستاد در زنجان با فعالیت بیشتری جهت دریافت تماس‎های مردمی از امروز کار خود را در زنجان آغاز کرد.

وی افزود: این ستاد به صورت شبانه‌روزی و به مدت 4 روز و در 4 شیفت کاری و در مجموع با 800 نفر پاسخ‌گوی تماس‎های مردمی استان زنجان خواهد بود.

سماوی تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی این ستاد حفظ کرامت مردمی حرکت به سمت دولت الکترونیک و کاهش هزینه و وقت در ارسال نامه‎های مکتوب از طرف مردم است.

این مسوول تاکید کرد: اگر برخی از شهروندان تمایل به طرح خواسته‎های خود به صورت مکتوب داشته باشند، محدودیتی برای دریافت این نامه‎ها وجود ندارد، ولی با توجه به سهولت سامانه 111، پیش‎بینی می‎شود بیشتر ارتباطات از این طریق انجام شود.

مشاور رئیس دفتر رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: از 9 دستگاه استان دعوت شده که برای تسریع در رسیدگی به تماس‎های مردمی در این ستاد حضور داشته باشند که این دستگاه‎ها شامل صندوق مهر امام رضا(ع)، بانک‎های استان، سازمان امور اقتصادی و دارایی، سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، ثبت‌احوال و علوم‌پزشکی هستند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۹ مهر ۱۳۹۳ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 93072916582
  • خبرنگار :