رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاستجمهوری گفت: ستاد ارتباطات مردمی نهاد ریاستجمهوری مستقر در زنجان به صورت شبانهروزی آماده دریافت تماسهای مردمی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، "اسماعیل سماوی" در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد مرکزی ارتباط مردمی ریاستجمهوری بر اساس سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت «سامد» در قالب سامانه تلفنی 111 در طول سال فعال است، ولی به برکت سفر رئیسجمهور به استان زنجان این ستاد در زنجان با فعالیت بیشتری جهت دریافت تماسهای مردمی از امروز کار خود را در زنجان آغاز کرد.
وی افزود: این ستاد به صورت شبانهروزی و به مدت 4 روز و در 4 شیفت کاری و در مجموع با 800 نفر پاسخگوی تماسهای مردمی استان زنجان خواهد بود.
سماوی تصریح کرد: هدف از راهاندازی این ستاد حفظ کرامت مردمی حرکت به سمت دولت الکترونیک و کاهش هزینه و وقت در ارسال نامههای مکتوب از طرف مردم است.
این مسوول تاکید کرد: اگر برخی از شهروندان تمایل به طرح خواستههای خود به صورت مکتوب داشته باشند، محدودیتی برای دریافت این نامهها وجود ندارد، ولی با توجه به سهولت سامانه 111، پیشبینی میشود بیشتر ارتباطات از این طریق انجام شود.
مشاور رئیس دفتر رئیسجمهور خاطرنشان کرد: از 9 دستگاه استان دعوت شده که برای تسریع در رسیدگی به تماسهای مردمی در این ستاد حضور داشته باشند که این دستگاهها شامل صندوق مهر امام رضا(ع)، بانکهای استان، سازمان امور اقتصادی و دارایی، سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، ثبتاحوال و علومپزشکی هستند.
انتهای پیام