آیت‌اللهی: با کسی برای جایگزینی وینگادا صحبت نکردیم

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال گفت: برای ما منافع ملی مهم است نه اشخاص.

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال گفت: برای ما منافع ملی مهم است نه اشخاص.

به گزارش ایسنا، هادی آیت‌اللهی پس از جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماحصل این جلسه بررسی گزارشی بود که وینگادا به ما داده بود. در این جلسه کمیته فنی هم گزارشی از عملکرد تیم ملی امید و همین طور کادر فنی آن به ما داده بود تا به طور کامل بررسی کنیم.

وی گفت: ما نقاط مثبت و منفی کار وینگادا را بررسی کردیم و طی 48 ساعت آینده درباره او تصمیم‌گیری خواهیم کرد. ما نقطه نظرات کمیته فنی را بررسی می‌کنیم و ان‌شاءالله در جلسه ظهر سه‌شنبه نتیجه نهایی را اعلام خواهیم کرد.

آیت‌اللهی درباره اینکه آیا گزینه‌ای برای جانشینی وینگادا مطرح است، اظهار کرد: تا این لحظه با گزینه‌ای صحبت نکردیم اما برای ما منافع ملی مهم است نه شخص خاصی و فقط برای ما منافع ملی ارجحیت دارد. ما به دنبال خواسته مردم هستیم و در تلاش هستیم تا بعد از 4 دهه تیم امید را به المپیک ببریم. باید بررسی کنیم ببینیم آیا با وینگادا می‌توانیم به این هدف برسیم یا خیر که این موضوع طی 48 ساعت آینده مشخص خواهد شد.

وی درباره ناکامی‌های تیم‌های پایه نیز گفت: در مسابقه‌هایی که ما شرکت کردیم، تیم‌های پایه ژاپن و استرالیا هم شرکت کردند و آن‌ها هم نتیجه نگرفتند اما کوچک‌ترین صدایی از رسانه‌های آن‌ها بلند نشد و فقط رفتند تا کار کنند. ما به دنبال پر کردن گنجینه‌ی جام‌هایمان هستیم و آن‌ها به دنبال سازندگی فوتبال‌شان هستند. ما باید دلایل عدم نتیجه‌گیری را بررسی کنیم و به سوی سازندگی فوتبال حرکت کنیم.

آیت‌اللهی همچنین گفت: مسلما تغییراتی در تیم‌های نوجوانان، جوانان و نونهالان خواهیم داشت، البته این تغییرات با نظرات کمیته فنی همراه خواهد بود.

آیت‌اللهی درباره مشکلاتی که برای فدراسیون فوتبال به وجود آمده نیز گفت: انتصاب من بر اساس رای مجمع است و من با بالاترین رای انتخاب شدم اما درباره آقای نبی باید بگویم او در جلسه 15 اسفند 1390 بر اساس تصمیم هیات رییسه در سمت خودشان ابقا شدند. تمام اعضای هیات رییسه هم صورتجلسه فوق را امضا کردند و به AFC ارسال کردیم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۷ مهر ۱۳۹۳ / ۱۶:۲۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93072715228
  • خبرنگار : 71518