هازارد: این پنج بازیکن بهتر از من هستند

هافبک جوان و بلژیکی چلسی می‌گوید که در فوتبال جهان 5 بازیکن وجود دارند که از او بهتر هستند. او تاکید کرد که اصلا به دنبال بازگشت به فوتبال فرانسه و پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن نیست.

هافبک جوان و بلژیکی چلسی می‌گوید که در فوتبال جهان 5 بازیکن وجود دارند که از او بهتر هستند. او تاکید کرد که اصلا به دنبال بازگشت به فوتبال فرانسه و پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن نیست.

به گزارش ایسنا، ادن هازارد یکی از بهترین بازیکنان لیگ جزیره به شمار می‌آید. او در چلسی بازی‌های بسیار خوبی را به نمایش گذاشته است. هازارد در فصل جاری هم شروع خوبی داشته و از مهره‌های قابل اعتماد و تاثیرگذار تیم ژوزه مورینیو به شمار می‌آید.

بازی‌های خوب این هافبک بلژیکی در چلسی ستایش همگان را به دنبال داشته است. ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی چلسی از علاقمندان بازی هازارد است و او را با کریستیانو رونالدو و لیونل مسی مقایسه می‌کند. این بازیکن بلژیکی اما نظر دیگری دارد و معتقد است که هنوز جزو پنج بازیکن برتر فوتبال جهان نیست. او گفت: من هنوز در بین پنج بازیکن برتر جهان قرار ندارم اما شاید به زودی در بین آنها قرار بگیرم. هنوز برای بهتر شدن باید تلاش زیادی از خود نشان دهم. برای قرار گرفتن در این فهرست 5 نفری باید توانایی‌های خود را در بازی‌های بزرگ به نمایش بگذارم. توانایی و مهارت یک بازیکن در بازی‌های بزرگ مشخص می‌شود. من در این مسیر گام برمی‌دارم و در دیدار برابر دو تیم بزرگ آرسنال و منچسترسیتی بازی خوبی را به نمایش گذاشتم.

او ادامه داد: بازیکنانی وجود دارند که الان از من بهتر هستند. پنج بازیکن در شرایط کنونی وجود دارند که بهتر از من هستند که عبارتند از کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، زلاتان ابراهیموویچ، فرانک ریبری و آرین روبن. این 5 بازیکن در هر دیداری سرنوشت‌ساز ظاهر می‌شوند و توانایی‌هایشان را برای تیم خود اثبات می‌کنند. من هم می‌خواهم مانند این بازیکنان شوم.

ادن هازارد هر چند در چلسی بسیار خوب کار می‌کند و از بازیکنان تاثیرگذار این تیم به شمار می‌آید با این حال خبرهایی درباره جدایی او از این تیم و پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن به گوش می‌رسد. این بازیکن بلژیکی در این باره گفت: نمی‌خواهم دوباره به فوتبال فرانسه برگردم. همه از من درباره بازگشت به فوتبال فرانسه سخن به میان می آورند. من در فوتبال فرانسه به هرآن چه می‌خواستم دست یافتم. قهرمانی در لیگ، جام حذفی، انتخاب به عنوان بهترین بازیکن و حتی بهترین استعداد. دیگر چرا باید به این لیگ برگردم؟ من همواره به دنبال چالش‌های جدیدی هستم. الان در چلسی روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارم و کاملا در این تیم راحت هستم. اگر قرار باشد روزی از چلسی جدا شوم بدون شک به خاطر تجربه مکان جدیدی خواهد بود.

چلسی با درخشش بازیکنانی مثل هازارد، فابرگاس و دیگو کاستا با 19 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار و با دیگر تیم‌ها فاصله زیادی دارد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۴ مهر ۱۳۹۳ / ۱۱:۵۴
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 93072413453
  • خبرنگار : 90111