اشتغال 184 تبعه خارجی غیرمجاز در سمنان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از اشتغال به کار بالغ بر 3300 سمنانی در نیمه اول امسال خبر داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از اشتغال به کار بالغ بر 3300 سمنانی در نیمه اول امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سمنان، اسماعیل غنیان در جلسه شورای هماهنگی و تحول اداری این اداره کل با اشاره به اهمیت لزوم همکاری تمامی واحدهای مختلف این سازمان خواستار تقویت ارتباطات افقی در سازمان شد و گفت: در این روش کارکنان یکدیگر را می­‌بینند و با تقسیم کار متوازن و متعادل امور را تا رسیدن به اهداف مورد نظر سازمان هدایت می­‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان افزود: در این ارتباط، که نیازمند نوعی همدلی، همبستگی، همکاری پایاپای درون سازمانی است؛ افراد با احساس مسئولیت‌پذیری بیشتری به دنبال تحقق اهداف گروهی و سازمانی هستند، مضاف بر این، سرعت انجام کارها و میزان رضایت‌مندی ارباب رجوع نیز افزایش می‌یابد.

غنیان گفت: همه به دنبال این هستیم که شرایط اداره را به بالاترین درجه کارآیی و اثربخشی برسانیم و برای تحقق این هدف از هیچ کوششی نباید فروگذار کرد.

شناسایی اشتغال 184 تبعه خارجی غیرمجاز در سمنان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان به عملکرد اتباع خارجی و راهکارهای شناسایی آنها پرداخت و گفت: در شش ماهه اول سال جاری قریب به 600 بازرسی از تمامی فعالیت‌هایی که احتمال اشتغال اتباع بیگانه در آنان متصور بود؛ انجام گرفته که منجر به شناسایی اشتغال غیرمجاز 184 تبعه خارجی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در ادامه با اشاره به بکارگیری 3356 نفر در نیمه نخست سال‌جاری در استان گفت: از مجموع 8722 نفر جویندگان کار استان 3356 نفر از این افراد از طریق دفاتر کاریابی مشغول به کار شده‌اند.

وی داشتن مهارت را عامل موثری در ایجاد اشتغال آسان، ارزیابی کرد و گفت: 2349 نفر از این بکارگمارده شدگان دارای مهارت و 1007 نفر فاقد مهارت بوده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان هم‌چنین یادآور شد: از بین بالغ بر 8 هزار جوینده کار استان، حدود 40 درصد دارای تحصیلات دانشگاهی هستند.

وی گفت: در راستای نظارت برحسن انجام قانون کار در شش ماه نخست سال‌جاری 2659 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی، صنعتی استان به عمل آمده است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۲ مهر ۱۳۹۳ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 93072212428
  • خبرنگار :