ایجاد مسیر تردد ویژه اتوبوس‌های توریستی در مناطق شلوغ پایتخت

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران در دیدار با فرمانده انتظامی تهران بزرگ، خواستار ایجاد ایستگاه‌های توقف و تعریف مسیر تردد ویژه اتوبوس‌های توریستی در مناطق شلوغ پایتخت شد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران در دیدار با فرمانده انتظامی تهران بزرگ، خواستار ایجاد ایستگاه‌های توقف و تعریف مسیر تردد ویژه اتوبوس‌های توریستی در مناطق شلوغ پایتخت شد.

رجبعلی خسروآبادی در دیدار با سردار ساجدی‌نیا که به مناسبت هفته نیروی انتظامی و به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، گفت: امنیت یکی از عوامل سفر به ایران در منطقه است که این امر مرهون تلاش همه نیروهای نظامی و انتظامی است؛ امنیت یکی از عوامل اصلی توسعه گردشگری است.

وی با اظهار اینکه امنیت مقصد برای گردشگران خارجی حکم روشنایی را در خانه‌ای تاریک برای یک مهمان تازه وارد ایفا می‌کند، افزود: اگر درخانه خودتان ناامنی و ترس وجود داشته باشد، هیچ گونه رفاه و لذتی وجود نخواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران همچنین بیان کرد: مکشوفات اشیاء عتیقه در سال 93 نشان از افزایش تعاملات نیروی انتظامی تهران بزرگ و اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران است.

در ادامه این دیدار خسروآبادی خواستار ایجاد ایستگاه‌های توقف و تعریف مسیر تردد ویژه اتوبوس‌های توریستی در مناطق شلوغ پایتخت با همکاری نیروی انتظامی تهران بزرگ شد.

وی تصریح کرد: در مناطقی نظیر بازار و خیابان سی تیر که جزء نواحی گردشگرپذیر پایتخت است، با تردد و توقف اتوبوس‌ها در مقابل کاخ گلستان و موزه ملی مواجه هستیم که امیدواریم با همکاری نیروی انتظامی و تعریف آرم‌های ویژه، تردد اتوبوس‌های توریستی به آسانی صورت گیرد.

وی گفت : امنیت سال‌های اخیر در مقایسه با دهه 70 نشان از افزایش و بهبود ضریب امنیت شهر تهران است و این می‌تواند زمینه‌ساز توسعه گردشگری شهری باشد.

این مقام مسئول تاکید کرد: تمام دشمنان ایران اسلامی در تلاش هستند تا یک تصویر ناامن از ایران را نشان دهند، تمام دغدغه ما نیز در صنعت گردشگری معرفی چهره واقعی و امنیت حاکم بر کشور از طریق گردشگران خارجی است.

خسروآبادی در پایان از اجرای تورهای تهرانگردی ویژه خانواده بزرگ نیروی انتظامی در هفته ناجا خبر داد و گفت: هر روز یک تور تهرانگردی در یک مسیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۶ مهر ۱۳۹۳ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 93071609487
  • خبرنگار : 71503