تجربه کم، مشکل تالوی بانوان در بازیهای آسیایی

سرمربی تیم ملی تالوی بانوان ایران معتقد است که کم‌تجربه بودن مهم‌ترین مشکل ورزشکاران ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون بود.

سرمربی تیم ملی تالوی بانوان ایران معتقد است که کم‌تجربه بودن مهم‌ترین مشکل ورزشکاران ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون بود.

مریم احسانی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایسنا به اینچئون اظهار کرد: ملی‌پوشان ما کم‌تجربه بودند. حمیده برخور تنها در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت کرده بود که حریفان چندان قوی نبودند. بازی‌های آسیایی اولین میدان مهم او بود، در این بازی‌ها غیر از یکی، دو نفر بقیه خیلی قوی بودند. 7-8 نفر اول این بازی‌ها همه عنوان‌داران جهانی بودند.

وی افزود: برخور کار خوبی ارائه کرد. ولی یکی دو خطا داشت که همین مسئله کارش را خراب کرد. این خطاها شاید به خاطر مسائل روانی است.

سرمربی تیم ملی تالوی بانوان با اشاره به اینکه داوران خیلی سخت‌گیرانه و غیر منطقی قضاوت کردند گفت: من و آقای اسدیان سرمربی مردان خودمان داوران بین‌المللی هستیم و به خوبی این مسائل را می‌دانیم. غیر از ما چند داور دیگر هم گفتند که از این نوع نمره دادن داوران نسبت به نماینده تالو ایران شوکه شدند.

وی ادامه داد: هانیه رجبی فرم خود را به خوبی ارائه کرد ولی متاسفانه هنگام فرود نتوانست خودش را کنترل کند که این هم ممکن است به دلیل مسائل روانی باشد.

احسانی گفت: ورزشکاران ما اگر این خطاها را انجام نمی‌دادند صددرصد روی سکو بودند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد ملی‌پوشان ایران رضایت دارد گفت: هر چیزی که از آن‌ها خواسته بودیم انجام دادند اما با این نتایج هم چیزی از شایستگی‌های آن‌ها کم نمی‌شود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۷ مهر ۱۳۹۳ / ۰۳:۱۴
  • دسته‌بندی: بازی‌های آسیایی‌اینچئون
  • کد خبر: 93070703882
  • خبرنگار :