ویسی: از تیمم دفاع نکنم؟/ در کمیته انضباطی حرف‌هایی دارم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در صحبتی که روز گذشته با بازیکنان‌مان داشتیم، تمام سعی‌مان این بود که بازی با پرسپولیس و مسایل حاشیه‌ای مربوط به داوری آن را فراموش کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در صحبتی که روز گذشته با بازیکنان‌مان داشتیم، تمام سعی‌مان این بود که بازی با پرسپولیس و مسایل حاشیه‌ای مربوط به داوری آن را فراموش کنیم.

عبدالله ویسی در گفت‌وگو با ایسنا منطقه خوزستان، با بیان این‌ که سه امتیاز بازی با راه‌آهن برای ما بسیار مهم و حیاتی است، اظهار کرد: باید به هر طریقی که شده است، تمام تلاش و داشته‌های‌مان را بگذاریم تا برنده این دیدار شویم. تمریناتمان برای این دیدار از روز گذشته آغاز شده است. به هر حال بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و چه ببریم و چه ببازیم باید روح و روان و جسم‌شان برای دیدار آینده آماده شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ارزیابی‌اش از تیم راه‌آهن خاطرنشان کرد: شناخت خیلی خوبی از تیم راه‌آهن داریم و 10 دیدار گذشته این تیم را دیده‌ایم و بر این که چه دارند و چه ندارند، مسلط هستیم. مهم‌ترین مشکل این تیم مربوط به بحث روانی‌شان است که تکلیف‌شان مشخص نیست. این تیم بازیکنان بسیار بزرگ و کادر فنی بسیار محترم و خوبی دارد ولی تمام روح و روان آنها دنبال مسایل غیرفوتبالی‌شان است و انرژی‌شان را جایی دیگر صرف می‌کنند.

وی بیان کرد: به هر حال برای راه‌آهن ارزش و احترام قایل هستیم ولی ما باید برنده این دیدار شویم. ما با پیروزی در این بازی دو، سه پله صعود می‌کنیم. روند چند هفته گذشته‌مان را ادامه می‌دهیم و می‌توانیم باخت مقابل پرسپولیس را هم جبران کنیم. ما باید حتما در این مسابقه برنده شویم.

ویسی در ادامه در پاسخ به این سوال که با توجه به صحبت‌هایی که در رسانه‌ها درخصوص دیدار با پرسپولیس داشته‌اید به کمیته انضباطی فراخوانده شده‌اید یا خیر، گفت: خیر، هنوز من را نخواسته‌اند ولی اگر من را به این کمیته بخواهند، حرف‌هایی دارم. حرف بدی نزدم و به کسی توهین نکردم و اگر قرار باشد از حقمان دفاع کنیم و بعد توبیخ و محروم مان کنند، این عدل و عدالت نیست.

وی افزود: تمام جامعه فوتبال به ویژه جامعه داوران، فدراسیون و سازمان لیگ من را می شناسند. آقای تاج هم بیشتر من را می‌شناسد و می‌داند هیچ موقع به کسی بی‌احترامی نمی‌کنم. من به قضاوت دیدارهایی که با فولاد و پرسپولیس که آقای جباری داور آنها بوده است، معترض بودم. این‌ که می‌گویند ما استقلالی هستیم و چون به پرسپولیس باختیم، اعتراض می‌کنیم اصلا چنین بحثی نیست و برای من فرقی نمی‌کند رو به روی چه تیمی بازی کنم. بحث من قضاوت آقای جباری است؛ چرا که در دو دیداری که برای ما قضاوت داشت، با مشکل برخورد کردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: جباری با حب و بغض با بازیکن من رفتار می‌کرد. او در صحنه پنالتی‌ای که پیش آمد به بازیکن من می‌گوید: "برو ببینم!" که اگر به لب‌خوانی او توجه شود این جمله مشخص است، در حالی که او حق ندارد با بازیکن من به این صورت رفتار کند. او در این دیدار آماده اخطار دادن به کولی‌بالی بود در حالی که به یک پرسپولیسی اخطار نداد؛ چرا که برای بازی بعدی‌شان سه اخطاره می‌شدند. در صحنه‌ای هم محمد نوری روی مهدی مومنی خطا کرد ولی اصلا به او نگاه هم نکرد. به هر حال این موارد شبهه ایجاد می‌کند. بحث من این آقا و مغرضانه سوت زدن این آقا است. جباری با شخص من مشکل دارد.

وی خطاب به حسن‌زاده، رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: این که آقای حسن‌زاده می‌گوید با ویسی به صورتی رفتار می‌کنیم که درس عبرتی برای دیگران شود، مگر من چه کار کردم؟ من همیشه حسن‌زاده را دوست داشته و به او احترام گذاشته‌ام و او هم به من احترام گذاشته است و انتظار نداشتم او این گونه بگوید. من فقط از حقمان دفاع کردم.

ویسی در بخش دیگر صحبت‌هایش به آن چه در خبر 20:30 پخش شده اشاره کرد و گفت: این که در اخبار 20:30 به تمسخر به من اشاره داشتند و گفته شد که “ویسی می خواهد باخت خود را توجیه کند و این طرز رفتار نیست” باید بگویم پس چرا من نخواستم باخت مقابل نفت تهران را توجیه کنم؟ در بازی های دیگر هم مواردی بود که داور علیه ما سوت زد ولی من چیزی نگفتم. تاکنون به کدام داور بی‌احترامی کرده‌ام؟ این حرف‌ها یعنی چه؟ یعنی من از تیمم دفاع نکنم؟ به هر حال ما آن چه مربوط به دیدار پرسپولیس بود را فراموش کردیم و امیدوارم بازی با راه آهن را ببریم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۶ مهر ۱۳۹۳ / ۱۵:۲۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93070603700
  • خبرنگار :