جونینیو: فوتبال برای بنزما در اولویت نیست

ستاره برزیلی سابق لیون به انتقاد از مهاجم فرانسوی رئال مادرید پرداخت و گفت که فوتبال برای او در اولویت قرار ندارد.

ستاره برزیلی سابق لیون به انتقاد از مهاجم فرانسوی رئال مادرید پرداخت و گفت که فوتبال برای او در اولویت قرار ندارد.

به گزارش ایسنا، کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید روزهای خوبی را در این تیم سپری نمی‌کند، به طوری که حتی در بازی اخیر این تیم در سانتیاگو برنابئو صدای سوت اعتراض تماشاگران به او شنیده شد.

جونینیو، هم‌بازی سابق بنزما در لیون معتقد است که این مهاجم فرانسوی بر روی فوتبال تمرکز نمی‌کند و مسائل دیگری برای او در اولویت قرار دارد.

جونینیو که از سال 2005 تا 2009 هم‌بازی بنزما در لیون بود، در گفت‌وگویی که با رادیو "مون‌کارلو" داشت، گفت: احساس می‌کنم فوتبال اولویت نخست زندگی بنزما نیست. او از نظر کیفی هیچ مشکلی ندارد و یک مهاجم کامل است، اما تمرکز لازم را در زمین ندارد. او باید برای درخشش در زمین تلاش بیشتری انجام دهد. برای عملکرد خوب تنها استعداد کافی نیست . یک بازیکن باید استعداد خود را پرورش دهد. رئال مادرید یک بازیکن به نام کریستیانو رونالدو را دارد که یک الگو در جهان فوتبال به شمار می‌آید. رونالدو الان بهترین بازیکن جهان است. او از ناحیه بدنی بسیار قوی است. با این حال همیشه آخرین نفری است که زمین تمرین را ترک می‌کند. بازیکنان دیگر همچون بنزما باید از او الگو بگیرند.

ستاره برزیلی سابق لیون، گفت: بنزما باید قبول کند که فوتبال وظیفه و شغل اصلی اوست. باید در زمین تحرک بیشتری داشته باشد و تنها بر روی توانایی فنی خود تاکید نکند. او باید بیشتر توپ را به گردش در آورد، چرا که فعالیت زیادی در زمین بدون گردش توپ اهمیت کمتری دارد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۵ مهر ۱۳۹۳ / ۱۰:۲۱
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 93070502572
  • خبرنگار : 71460