کیانوش رستمی: در سرنوشت نوشته شده بود کیانوش نباید طلا بگیرد

نایب‌قهرمان وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی گفت: در سرنوشت من نوشته شده بود که کیانوش نباید طلا بگیرد و هیچ‌وقت اتفاقی را که در اینچئون برایم افتاد، فراموش نمی‌کنم.

نایب‌قهرمان وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی گفت: در سرنوشت من نوشته شده بود که کیانوش نباید طلا بگیرد و هیچ‌وقت اتفاقی را که در اینچئون برایم افتاد، فراموش نمی‌کنم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از اینچئون، کیانوش رستمی، نایب‌قهرمان بازی‌های آسیایی بعد از پایان کار وزنه‌برداران در اینچئون تصریح کرد: خوشحالم که بهداد باز هم مدال طلا گرفت و این نتیجه برای او کاملا قابل قبول است. مربیان به خوبی توانستند بعد از اتفاقاتی که افتاد، بازیکنان را جمع کنند. تیم وزنه‌برداری ایران در این رقابت‌ها یک مدال طلا و یک نقره به دست آورد؛ در حالی که حق ما این بود که سه مدال طلا بگیریم.

رستمی ادامه داد: صبح امروز نواب نصیرشلال در حرکت دو ضرب در کمال ناباوری نتوانست خوب ظاهر شود و با بدشانسی از جدول مسابقات حذف شد. در مسابقه من نیز حرکت یک ضرب را با مقام اولی تمام کردم و مدال طلا را از آن خود می‌دانستم اما فکر نمی‌کردم وزنه‌بردار چینی چنین وزنه‌ای را بزند و مدال طلای من تبدیل به نقره شود. نمی‌توان گفت که ما از این موضوع غافلگیر شدیم اما این که بعد از 16 سال وزنه‌برداری وزنه‌ای را با یک حرکت جابه‌جا کند، بسیار عجیب بود.

او درباره نتایج ضعیف کاروان وزنه‌برداری ایران در اینچئون اظهار کرد: نمی‌توان گفت عملکرد ما در این رقابت‌ها ضعیف بود. همه ما تمام وظیفه و تلاش خودمان را انجام دادیم. تمامی این وزنه‌برداران دو سال به خاطر اتفاقاتی که افتاده بود، زندگی ورزشی‌شان از دست رفت و به نوعی تباه شد و همین‌ که توانستیم دو مدال را به دست بیاوریم، کار خارق‌العاده‌ای بود. شخص من تمامی وزنه‌هایی را که در المپیک زده بودم در این رقابت‌ها هم تکرار کرده بودم. با این حال امیدوارم در رقابت‌های جهانی که در آینده‌ای نزدیک برگزار می‌شود، بهتر کار کنیم و در آنجا نشان دهیم که سطح وزنه‌برداری ما بالاست.

کیانوش رستمی در پاسخ به سؤال خبرنگار ایسنا مبنی بر ضعف کادر فنی در انتخاب وزنه‌های او در این بازی‌ها تصریح کرد: قبول ندارم که وزنه‌های من اشتباه انتخاب شده بود. اگر خود من هم پای جدول بودم همین وزنه‌ها را انتخاب می‌کردم. کار کادر فنی ایرادی نداشت اما اتفاق رخ می‌دهد و این بار در سرنوشت من نوشته شده بود که کیانوش رستمی طلا نمی‌گیرد و این بدترین روز زندگی من بود که هیچ وقت فراموش نمی‌کنم.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۴ مهر ۱۳۹۳ / ۱۶:۰۰
  • دسته‌بندی: بازی‌های آسیایی‌اینچئون
  • کد خبر: 93070402316
  • خبرنگار :

برچسب‌ها