مسی: وقتش رسیده بارسلونا قهرمان اروپا شود

لیونل مسی می‌گوید وقتش رسیده تا بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان راه یابد و بتواند فاتح باارزش‌ترین تورنمنت باشگاهی در اروپا شود.

لیونل مسی می‌گوید وقتش رسیده تا بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان راه یابد و بتواند فاتح باارزش‌ترین تورنمنت باشگاهی در اروپا شود.

به گزارش ایسنا، بارسلونا در سه فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا در مرحله نیمه نهایی با شکست برابر چلسی، بایرن‌مونیخ و آتلتیکومادرید حذف شد. حضور لوئیس انریکه در این تیم انگیزه‌های آبی و اناری را بالا برده و این تیم امیدوار است بتواند فاتح لیگ قهرمانان شود.

لیونل مسی درباره هدفش با بارسلونا در فصل جدید گفت:‌ باید دوباره به روند قبلی خودمان بازگردیم و بتوانیم به قهرمانی‌های مداوم برسیم. اهداف بارسلونا همیشه ثابت است و آن هم قهرمانی در تمام جام‌های ممکن است. ما در سه فصل گذشته در لیگ قهرمانان ناکام بوده‌ و نتوانستیم به فینال لیگ قهرمانان راه یابیم. وقتش رسیده که این بار به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسیم. در این راه رقبای سرسختی داریم ولی به خودمان اعتماد داریم و می‌توانیم به این هدف بزرگ برسیم.

مهاجم آرژانتینی بارسلونا درباره حضور لوئیس سوآرس در این تیم گفت: ورود سوآرس به بارسلونا قطعا قدرت تیم ما را دو چندان خواهد کرد. سوآرس در تمرینات بسیار باانگیزه است و می‌خواهد شروعی خوب با بارسلونا داشته باشد. مطمئن هستم او در بارسا موفق خواهد بود. جذب این بازیکن اتفاق خیلی خوبی برای تیم ما بود؛ چرا که یکی از بهترین مهاجمان جهان است و می‌تواند بارسلونا را در رسیدن به عنوان قهرمانی کمک کند.

مسی با حمایت از خوناس گوتیرس هم‌تیمی سابق او در تیم ملی آرژانتین که دچار سرطان شده است، گفت: گوتیرس بازیکن بزرگی است و از صمیم قلب آرزو می‌کنم بتواند این مرحله را به خوبی پشت سر بگذارد. من و بقیه بازیکنان تیم ملی آرژانتین از خوناس حمایت می‌کنیم و امیدواریم او را بار دیگر در فوتبال ببینیم.

لیونل مسی تنها یک گل تا رسیدن به 400 گل دوران فوتبالی خود فاصله دارد. در صورتی که مسی بتواند در دیدار فردا تیمش برابر گرانادا در ورزشگاه نوکمپ گلزنی کند می‌تواند به رکورد 400 گل دوران فوتبالش دست یابد. به همین خاطر هواداران بارسلونا قصد دارند پلاکاردهای ویژه‌ای برای این بازیکن فراهم کنند.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۴ مهر ۱۳۹۳ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 93070402167
  • خبرنگار : 71460