نشست خبری دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان

درخشان: خود را برای تقابل با تیم‌های بزرگ آماده می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که شرایط این تیم هفته به هفته بهتر می‌شود و سرخپوشان خود را برای تقابل با تیم‌های بزرگ آماده می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که شرایط این تیم هفته به هفته بهتر می‌شود و سرخپوشان خود را برای تقابل با تیم‌های بزرگ آماده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حمید درخشان در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان، با تبریک هفته دفاع مقدس و روز آتش‌نشان، گفت: در ابتدای نشست یاد امید عباسی آتش‌نشان فداکاری که جان خود را از دست داد گرامی می‌دارم و به او ادای احترام می‌کنم.

وی در ادامه در مورد پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: بازی خوبی بود و تیم حریف نیز یک بازی تاکتیکی و منطقی ارائه کرد. با توجه به اینکه هفته گذشته بازیکنانم تمرینات پرفشاری را سپری کردند، انتظار افت بدنی از آن‌ها داشتم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه "از پیش می‌دانستم که یک بازی سخت مقابل تیم عبدالله ویسی دارم"، تصریح کرد: با تمرینات خوبی که در هفته گذشته سپری کردیم، امروز توانستیم بازی را کنترل کرده و در نهایت سه امتیاز را از آن خود کنیم.

درخشان در پاسخ به پرسشی در مورد انتخاب علی کریمی به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی نیز گفت: جا دارد به علی کریمی برای حضور بر روی نیمکت تیم ملی تبریک بگوییم. امیدوارم تیم ملی با حضور او موفق‌تر شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم باید در نیم‌فصل تقویت شود، خاطرنشان کرد: به دنبال تقویت تیمم در سه خط هستم و امیدوارم بتوانم در نقل و انتقالات نیم فصل بازیکنان خوبی را جایگزین کنم.

وی در برابر این پرسش که آیا "بهتر نیست نوری در پست دیگری بازی کند؟" پاسخ داد: اگر محمد نوری را یک خط جلوتر ببرم آنگاه توان پاس دادن و تغذیه مهاجمان را از تیم می‌گیرم. نوری در پرسپولیس در حال حاضر به عنوان هافبک آزاد بازی می‌کند و رضا حقیقی نیز نقش هافبک دفاعی را دارد.

درخشان با بیان اینکه "تیم فوتبال پرسپولیس با مشکلات مختلفی روبروست"، یادآور شد: از هفته‌ای که به پرسپولیس آمدم مشکلات وجود داشت. از دست دادن ماهینی و داشتن چند بازیکن مصدوم در روند رو به رشد ما تأثیر گذاشته است. برای رسیدن به روزهای بهتر و شرایط مناسب‌تر نیاز به زمان داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: من در شرایطی به تیم پرسپولیس آمدم که نه می‌توانستم خیلی به بازیکنان فشار بیاورم و نه در مدت زمانی که داشتم آن‌ها را آماده کنم اما به هر شکل پرسپولیس در این بازی امتیاز گرفت و باید به جایگاه واقعی خود برسد.

وی با بیان اینکه "گرفتن امتیاز بازی‌ها از هر چیزی مهم‌تر است"، تاکید کرد: مطمئن باشید هفته به هفته بهتر می‌شویم و منظم‌تر و تاکتیکی‌تر بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به پرسشی درباره اینکه سرخپوشان در سه دیداری که میزبان هستند بازی‌های آسانی را در پیش دارند، گفت: اینکه گفته شود یک بازی آسان است به معنای بی‌احترامی به تیم روبروست. تمامی دیدارهای لیگ سخت است و هر بازی برای ما حکم فینال دارد. ما خودمان را برای بازی‌های سخت‌تر آماده می‌کنیم و سخت تلاش داریم تا در مقابل تیم‌های بزرگ نیز نتیجه بگیریم.

درخشان در پاسخ به پرسشی در مورد اعتراض سرمربی استقلال خوزستان نسبت به داوری نیز گفت: من با تمام احترامی که به عبدالله ویسی دارم باید بگویم که فوتبال فراز و نشیب زیادی دارد. من در زمین حضور ندارم که بخواهم قضاوت دیدار را عهده‌دار شوم. در مورد داوری‌ها کمیته داوران قضاوت می‌کند. ما بازی خوبی را ارائه کردیم و تیمی که از فرصت‌ها استفاده می‌کند پیروز میدان می‌شود.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان با نتیجه دو بر یک به نفع سرخپوشان پایتخت به پایان رسید.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۳ مهر ۱۳۹۳ / ۲۱:۴۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93070301937
  • خبرنگار :