تنها نماینده مرد بدمینتون ایران: تا آخرین لحظه با بازیکن رنکینگ هفت دنیا مبارزه کردم

تنها نماینده مرد بدمینتون ایران در بازی‌های آسیایی گفت: با بازیکن رنکینگ هفت دنیا تا آخرین لحظه مبارزه کردم.

تنها نماینده مرد بدمینتون ایران در بازی‌های آسیایی گفت: با بازیکن رنکینگ هفت دنیا تا آخرین لحظه مبارزه کردم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از اینچئون، سروش اسکندری، پس از شکست مقابل بدمینتون باز قدر کره جنوبی، گفت: بازی خیلی سختی بود. این حریف کره‌ای نفر هفتم رنکینگ جهانی است که قهرمان جهان را دیروز در فینال تیمی شکست داده بود. من تمام توانم را گذاشتم و توانایی‌ام در همین حد بود.

وی ادامه داد: البته حضور در این مسابقات به بدمینتون کمک می‌کند و همین که در اینجا حضور داریم، برای بدمینتون ایران خوب است.

اسکندری در پاسخ به این سوال که نبود مربی کار را برای شما سخت نمی‌کرد؟ گفت: برای من سخت بود تا شرایط مسابقه را به دست بگیرم و حضور مربی می‌تواند کمک کند، اما به هر حال سهمیه‌ای که برای بدمینتون در نظر گرفته شده بود دو بازیکن و یک سرپرست بوده که همین هم برای ما فرصت خوبی است.

وی در پاسخ به این سوال که با این که امتیاز زیادی عقب بودید، اما مسابقه را رها نمی‌کردید دلیل این کارت چه بود؟ گفت: من مقابل حریفی قرار گرفته بودم که قبلا فقط می توانستم فیلم بازی‌های او را ببینم. این فرصت برای من بسیار گرانبها بود و نمی خواستم آن را از دست بدهم. تا لحظات آخر تلاش کردم و زمانی که حتی 20 بر 9 عقب بودم وقتی امتیاز دهم را گرفتم خوشحالی کردم.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

  • پنجشنبه/ ۳ مهر ۱۳۹۳ / ۰۷:۵۶
  • دسته‌بندی: بازی‌های آسیایی‌اینچئون
  • کد خبر: 93070301624
  • خبرنگار : 71237