آنچلوتی: برابر الچه بی‌نقص بودیم/ به خواسته هواداران توجهی نمی‌کنم

سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی برابر الچه از کریستیانو رونالدو تمجید کرد و پیروزی برابر الچه را بی نقص توصیف کرد.

سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی برابر الچه از کریستیانو رونالدو تمجید کرد و پیروزی برابر الچه را بی نقص توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید در هفته‌ پنجم لیگا موفق شد الچه را با پنج گل شکست دهد تا سومین پیروزی پر گل پی در پی این تیم کسب شود.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی پر گل تیمش در این دیدار، گفت: بازی خوب و بی نقصی را پشت سر گذاشتیم. خو‌شبختا‌نه تیم شرایط مطلوبی پیدا کرده و در مسیر پیروزی قرار گرفته است. پس از آن که شروع بدی در این دیدار داشتیم از حریف خود عقب افتادیم. خیلی خوب توانستیم به این گل خورده واکنش نشان دهیم و با درخشش گرت بیل به گل برسیم. در همان نیمه نخست فرصت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم چند گل دیگر هم به حریف بزنیم. در شروع نیمه دوم دفاع مستحکم الچه و بازی بسته این تیم مانع از به گل رسیدن تیم ما شد، اما توانستیم با حرکت رو به جلوی ها‌فبک‌های تیمم فضای خط دفاع آنها را پیدا کنیم و دو گل دیگر را به ثمر برسانیم.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید با تمجید از کریستیانو رونالدو، گفت: رونالدو همیشه در کنار ما موثر بوده است. او در این دیدار درخشش فوق‌العاده‌ای داشت. سرعت او در نیمه دوم باعث شد ما کاملا بر حریف مسلط شویم. اصلا تعجبی ندارد که او چهار گل را در این دیدار به ثمر رسانده است. رونالدو مصدومیتش را پشت سر گذاشته و در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

سرمربی رئال مادرید ادامه داد: من تیم جوانی دارم. شاید مسن‌ترین بازیکن من همین رونالدو باشد. جوان بودن یک تیم مزیت‌های زیادی دارد که ما از آنها استفاده می‌کنیم. چه کسانی که در ترکیب تیمم به میدان می‌روند و چه کسانی که کمتر بازی می‌کنند وضعیت خوبی دارند و از آمادگی خوبی بهره می‌برند.

کارلتو درباره نیمکت‌نشینی کاسیاس نیز گفت: من به خاطر این که همه بازیکنانم انگیزه داشته باشند مجبورم از سیستم‌ چرخشی استفاده کنم. شنبه برابر ویارئال بازی داریم و نمی‌توانیم در همه بازی‌ها با یک ترکیب خاصی به میدان بروم. به همین خاطر برابر الچه به ناواس بازی دادم و همچنین به بنزما و مودریچ و کاسیاس استراحت دادم. تیم‌تان زمانی می‌تواند پیشرفت کند که همه بازیکنانش انگیزه داشته باشند نه فقط یازده بازیکن خاص. هنوز نمی‌دانم برابر ویارئال چه کسانی به میدان می‌روند. شاید در این دیدار کاسیاس را به میدان بفرستم.

سرمربی رئال مادرید در پاسخ به این سوال که آیا هو کردن کاسیاس باعث شده تا او در این دیدار نیمکت نشین شود یا خیر؟ گفت: اصلا به این چیزها اهمیت نمی‌دهم و برایم مهم نیست که هواداران چه بازیکنانی را دوست دارند. من تصمیم خود را می‌گیرم که چه کسی بازی کند.

رئال مادرید در هفته‌ ششم لیگا باید برابر ویارئال به میدان برود.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

  • چهارشنبه/ ۲ مهر ۱۳۹۳ / ۰۹:۱۱
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 93070200946
  • خبرنگار : 71460