فخرالدینی: عده‌ای می‌خواستند من را وارد حاشیه کنند

مدافع - هافبک استقلال می‌گوید از ابتدا هم به دنبال ورود به حواشی نبوده و مطمئن است که تا پایان فصل هم بدون حاشیه به کارش در این تیم ادامه می‌دهد.

مدافع - هافبک استقلال می‌گوید از ابتدا هم به دنبال ورود به حواشی نبوده و مطمئن است که تا پایان فصل هم بدون حاشیه به کارش در این تیم ادامه می‌دهد.

میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضیعت تیمش پیش از دیدار با ذوب‌آهن گفت: خوشبختانه تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. در حال حاضر به دلیل دو شکستی که داشته‌ایم کمی به لحاظ روحی تحت فشار هستیم و به همین دلیل برای فرار از این وضعیت هم‌قسم شده‌ایم تا حریف را شکست دهیم.

وی ادامه داد: بدشانسی اصلی‌ترین دلیل دو شکست ما بود. در بازی با فولاد صد در صد بازی در دست ما بود اما توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد و روی یک ضربه آزاد به راحتی گل خوردیم. مطمئنم این بدشانسی را می‌توانیم در بازی با ذوب‌آهن بشکنیم.

مدافع - هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که بر خلاف اوایل حضورش در استقلال خیلی بی‌حاشیه کارش را در این تیم دنبال می‌کند، بیان کرد: از ابتدا هم می‌خواستم که بی‌حاشیه کار و به استقلال و خودم کمک کنم. مطمئن باشید تا آخر همین گونه خواهد بود. البته قبول دارم که عده‌ای بودند که می‌خواستند من را وارد حاشیه کنند اما خدا کمک کرد و توانستم تا الان به کارم بدون حاشیه ادامه دهم.

فخرالدینی در پایان و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اضافه شدن حیدری به استقلال در بازی با ذوب‌آهن چیست، گفت: وقتی که خسرو حیدری به تیم اضافه شود، مطمئن باشید که سمت راست استقلال باز هم قدرتمند خواهد بود. با هم به هماهنگی خوبی رسیده بودیم که متاسفانه حیدری مصدوم شد. با برگشتن او سمت راست استقلال مفیدتر ظاهر می‌شود و به انتظار هواداران پاسخ می‌دهد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱ مهر ۱۳۹۳ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93070100485
  • خبرنگار : 71486