فردیناند: رفتن فرگوسن منچستر را نابود کرده است

کاپیتان سابق منچستریونایتد عنوان کرد رفتن سر آلکس فرگوسن باعث نابودی یونایتدها شده است.

کاپیتان سابق منچستریونایتد عنوان کرد رفتن سر آلکس فرگوسن باعث نابودی یونایتدها شده است.

به گزارش ایسنا، منچستریونایتد در هفته‌ پنجم لیگ برتر با نتیجه‌ پر گل پنج بر سه برابر لسترسیتی تن به شکست داد تا به رده دوازدهم جدول لیگ برتر سقوط کند. البته لوئیس فان‌خال در این دیدار به تمامی بازیکنان جدیدش از جمله فالکائو و دی‌ماریا بازی داد ولی نتایج ضعیف این تیم همچنان ادامه دارد.

ریو فردیناند، کاپیتان سابق منچستریونایتد به انتقاد از بازی این تیم پرداخت. این مدافع که در حال حاضر در تیم کوئینز پارک رنجرز بازی می‌کند، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی "منچستریونایتد" گفت: همه دیدیم که در بازی روز یکشنبه چه اتفاقی رخ داد. برای همه عجیب بود که منچستر بازی سه بر یک برده را در نهایت با شکست پنج بر سه عوض کند. خیلی از بازیکنان منچستر قابلیت‌های بیشتری دارند اما نمی‌دانم چرا وقتی به میدان می‌روند عملکرد ضعیفی از خود نشان می‌دهند. قابلیت‌های فعلی منچستر خیلی بالاست.

فردیناند ادامه داد: بازنشستگی سر آلکس فرگوسن به ضرر همه تمام و باعث نابودی این تیم شده است. البته فکر می‌کنم روبین فان‌پرسی بیشترین ضرر را از بازنشستگی فرگوسن دیده است. او زیر نظر فرگوسن شکوفا شده و توانست خودش را در لیگ برتر نشان دهد ولی پس از بازنشستگی فرگوسن او و خیلی از بازیکنان منچستر افت فاحشی کردند. منچستر نسبت به فصل گذشته تاکنون هیچ تغییری نکرده است.

فردیناند در پایان گفت: فرگوسن یک مربی فوق‌العاده برای منچستر بود و همیشه با حرف‌هایش باعث پیشرفت تیم شده بود. افتخار می‌کنم که شاگرد فرگوسن در منچستر و از نزدیک با او آشنا بودم.

مدافع سابق منچستر‌یونایتد در پایان فروش دنی ولبک را زیر سوال برد و گفت: ولبک محصول آکادمی منچستر بود و نباید به تیم دیگری فروخته می‌شد. ما در منچستر‌یونایتد بهترین بازی‌های ولبک را ندیدیم ولی امیدوارم آرسن ونگر به او فرصت دهد تا بتواند در تیم جدیدش بدرخشد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱ مهر ۱۳۹۳ / ۱۰:۲۷
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 93070100246
  • خبرنگار : 71460