نظری: داوری‌ها در تالو سلیقه‌ای است

نایب رییس بانوان فدراسیون ووشو که هم اکنون در اینچئون حضور دارد، گفت: داوری‌ها در بخش تالو سلیقه‌ای است.

نایب رییس بانوان فدراسیون ووشو که هم اکنون در اینچئون حضور دارد، گفت: داوری‌ها در بخش تالو سلیقه‌ای است.

شهین نظری گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایسنا به اینچئون، اظهار کرد: در تالوی بانوان، خانم‌ها هانیه رجبی و حمیده برخور را داشتیم که متاسفانه دستشان از رسیدن به مدال کوتاه ماند. آنها زحمت زیادی کشیدند، ولی متاسفانه تالو رشته‌ای است که داوران در آن سلیقه‌ای نمره می‌دهند.

وی افزود: همین سلیقه‌ای نمره دادن باعث می‌شود که برخی ورزشکاران حتی اگر نمایش بهتری داشته باشند به حق شان نرسند. دختران ما تمام تلاش خود را انجام دادند. در فرم‌های آنها غیر از آن چند داور که مسئول قضاوت بودند همه دیدند که نمایش آنها خوب بود و همین کافی است.

نایب رییس بانوان فدراسیون ووشو در مورد شکست شهربانو منصوریان در وزن 60- ساندای بانوان و حذف از بازی‌های آسیایی، گفت: این ملی‌پوش خوب کشورمان در فینالی زودرس مقابل حریف چینی قرار گرفت و مبارزه خوبی را انجام داد، اما باید پذیرفت که چینی‌ها خیلی قوی هستند. او زحمت زیادی کشید تا پیروز از میدان خارج شود، اما نشد. متاسفانه ووشو رشته ای تک حذفی است و همین باعث می‌شود اگر در مراحل پایین‌ به یک حریف قدرتمند برخورد کنی حتی شانس کسب مدال را از دست بدهی.

نظری در مورد مبارزه امروز (سه‌شنبه) الهه منصوریان در وزن 52- ساندا با حریف کره‌ای و این که این ورزشکار ایران چه مقدار آماده است؟ گفت: چیزی که من از او دیده‌ام این است که الهه منصوریان به چیزی غیر از فینال فکر نمی‌کند. او کاملا آماده است که پیروز از میدان خارج شود و ان‌شاءالله با یاری خدا، دعای مردم و همت خودش به این نتیجه‌ خواهد رسید.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

  • سه‌شنبه/ ۱ مهر ۱۳۹۳ / ۱۰:۰۲
  • دسته‌بندی: بازی‌های آسیایی‌اینچئون
  • کد خبر: 93070100210
  • خبرنگار :